  • 1. Data: 2020-04-19 22:16:18
    Temat: We can!
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Polak przez 3 dni wracał do Polski z Belgii rowerem.

    Sell the horse. Hire a Pole! ;)

    https://www.polishexpress.co.uk/polak-przez-3-dni-wr
    acal-do-polski-jechal-z-belgii-rowerem

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2020-04-19 22:40:08
    Temat: Re: We can!
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-19 o 22:16, PiteR pisze:
    > Polak przez 3 dni wracał do Polski z Belgii rowerem.
    >
    > Sell the horse. Hire a Pole! ;)
    >
    > https://www.polishexpress.co.uk/polak-przez-3-dni-wr
    acal-do-polski-jechal-z-belgii-rowerem

    Na czym ma polegać ta sensacja?
    Czy na tym, że pojawił się w Polsce człowiek jadący rowerem i do tego
    przyjechał z za granicy? Takie rzeczy już wcześniej też się zdarzały.
    "Trudno zresztą nie było na niego nie zwrócić uwagę." Dlaczego tak
    trudno było nie zwrócić? Gdy ja jechałem rowerem nikt nie zwracał na
    mnie w ogóle żadnej uwagi. Nawet gdy podjechałem rowerem na stację Orlen
    kupić vegan hamburgera, też nie wzbudziło to zainteresowania
    dziennikarzy, ani w ogóle nikogo.

  • 3. Data: 2020-04-20 09:26:58
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    "Trudno zresztą nie było na niego nie zwrócić uwagę." Dlaczego tak
    trudno było nie zwrócić?

    to Kolbaskowo, tam nie przekracza sie granicy rowerem -> autostrada

  • 4. Data: 2020-04-20 09:38:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >"Trudno zresztą nie było na niego nie zwrócić uwagę." Dlaczego tak
    >trudno było nie zwrócić?

    >to Kolbaskowo, tam nie przekracza sie granicy rowerem -> autostrada

    Szczegolnie teraz, kiedy na granicach glownie tiry, a sluzby kontrole
    robia.

    J.

  • 5. Data: 2020-04-20 09:45:23
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/04/2020 08:38, J.F. wrote:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Szczegolnie teraz, kiedy na granicach glownie tiry, a sluzby kontrole

    Ciezko akurat powiedziec co tam sie dokladnie stalo, bo mandat dostal za
    nielegalne przekroczenie granicy (w miejscu do tego niewyznaczonym).
    Zakladam wiec, ze nie jechal autostrada czyli tam gdzie sie czai
    kontrola, tylko jakas boczna droga, a zlapali go juz na stacji. Czyli go
    ktos musial zadenuncjowac.

  • 6. Data: 2020-04-20 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

> [...]
    > gdzie sie czai kontrola, tylko jakas boczna droga, a zlapali go juz
    > na stacji. Czyli go ktos musial zadenuncjowac.

    z Tego co czytałem to sama granice przekroczył bokiem a potem wrocił na
    autostrade.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 7. Data: 2020-04-20 13:09:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/04/2020 09:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik K n...@e...com ...

    > z Tego co czytałem to sama granice przekroczył bokiem a potem wrocił na
    > autostrade.

    Wlasnie sie zastanwialem jak/ktoredy. Bo patrzac na gmaps to troche
    nadrzucil.

  • 8. Data: 2020-04-20 13:28:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody Poldek pisze tak:

    > Na czym ma polegać ta sensacja?

    dla mnie sensacja ze jechał taki kawał rowerem
    nic poza tym

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 9. Data: 2020-04-20 16:15:59
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-04-20 o 13:28, PiteR pisze:

    > dla mnie sensacja ze jechał taki kawał rowerem
    > nic poza tym

    Tak jest! No bo niby dlaczego o rowerach miałoby się pisać na grupie
    poświęconej rowerom?
    Wiadomo, że o rowerach najlepiej pisać na grupie samochodowej.
    Zresztą, podobnie jak w większości postów tutaj, wstawianych przez ludzi
    o dość specyficznym intelekcie - o samochodach ani słowa. :D

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 10. Data: 2020-04-20 16:35:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody Akarm pisze tak:

> [...]
    > Zresztą, podobnie jak w większości postów tutaj, wstawianych przez
    > ludzi o dość specyficznym intelekcie - o samochodach ani słowa. :D

    Jest to ściśle i oczywista (ale trzeba mieć wyobraźnię) powiązane z
    samochodami gdyż ponieważ zapewne nie jechał polem lasem tylko poboczem
    autostrady i albo taki głupi albo taki odważny.

    Policja niemiecka powinna go spałować i zabrać rower :)

    --
    Piter

    rower zakalcem ulic