    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Widoczne rysy na ekranie - jakaś folia?
    Date: Wed, 6 Oct 2021 16:40:37 +0200

    Dnia Wed, 6 Oct 2021 15:35:38 +0200, Ewa napisał(a):

    > Mój tablet był stosunkowo tani i dlatego drogie
    > usuwanie rys mi się nie opłaca.
    > Jednak bardzo go lubię, więc rysy na ekranie są
    > dla mnie szczególnie denerwujące.
    > Próbowałam już sposobów domowych opisanych w necie,
    > ale to nie pomaga.
    > Sytuacja jest podobna jak w przypadku smartfonów,
    > chodzi o rysy na ekranie dotykowym.
    > W moim przypadku chodzi o zwykłe szkło, nie jakieś
    > szczególnie odporne na porysowania.
    >
    > Gdzieś widziałam, ale teraz nie mogę tego znaleźć,
    > że istnieje rodzaj folii zakładanej na ekran, który
> [...]

    Do smartfonów używam Whitestone Dome Glass. Ich strona:
    https://www.whitestonedome.com/

    Powiem tyle: w smartfonie bywa, że po nałożeniu szkła jest lepiej, niż bez
    niego. Chodzi mi o przesuwanie palca po ekranie.

    Lepszego nie spotkałem, a używałem i widziałem wiele.
    Zaletą tego jeszcze jest płynny klej polimeryzujący, który dokładnie
    wypełnia erentualne rysy, więc nie ma odbić ani załamań światła, więc obraz
    jest jak z fabryki. A nawet czasem lepiej: jakby na fizycznym wyświetlaczu
    nie było już nic więcej.
    Niesamowicie odporne na wszelkie zarysowania.

    Czy są takie szkła na Twoje urządzenia, to już musisz sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam