  • Data: 2021-10-07 10:05:21
    Temat: Re: Widoczne rysy na ekranie - jakaś folia?
    Od: Ewa <E...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wszystkie rady.
    Muszę to teraz przemyśleć, bo temat jest dla mnie nowy.

    W pierwszej kolejności chodzi mi o usunięcie rys z tabletu,
    bo denerwuję się, gdy tylko je widzę.
    Spróbuję wpierw poszukać punktu, w którym to robią, tak jak
    radzicie, zdaje sobie jednak sprawę, że być może nie wszędzie
    gdzie zajmują się smartfonami, będą to mogli zrobić na tablecie.

    Następna sprawa to zabezpieczenie tabletu i smartfona na przyszłość.
    Rozumiem, że w przypadku tabletu operacja usunięcia rys może być
    jednocześnie zabezpieczeniem na przyszłość.

    W tzw. międzyczasie znalazłam jeszcze to:
    https://www.ceneo.pl/92134501#pid=11534
    Czy ktoś korzystał z tej usługi?

    Jeśli komuś jeszcze coś przyjdzie do głowy w tym temacie,
    to będę wdzięczna za info.

    Pozdrawiam
    Ewa