  • Data: 2022-11-25 10:44:24
    Temat: Re: Więc tak się to robi...
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To do tej elektrowni wiatrowej? Sprawdza się to? :)
    >
    > Mam silnik od hulajnogi, zastanawiam się czy by go nie użyć w takiej roli.

    Jak lubisz czytać, to tutaj opisałem problemy i rozwiązania.

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3849923.html

    Co do przewiniętego wirnika, to w sumie odpadł po testach. Miał zbyt
    małą ilość magnesów i cewek. Rodzi się później całe stado paradoksów jak
    to odpalasz.
    Zmieniłem na inne silniki/prądnice. Przy budowie takiego wiatraka, niby
    idzie przewidzieć problemy, zrobić wyliczenia itd...ale w praktyce
    pojawiają się inne problemy, które na początku nie są oczywiste.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>