-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <pcs0v0$ptj$1@node2.news.atman.pl> <HBhIC.47527$jK6.11917@fx13.ams1>
<z1zjngiqgkgu$.144iwkqjzslup.dlg@40tude.net>
<AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
In-Reply-To: <AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
Subject: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
Date: Wed, 9 May 2018 11:00:03 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 19
Message-ID: <5af2b894$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.57.176
X-Trace: 1525856404 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 608 83.26.57.176:51484
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40867
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:AkpIC.123238$l...@f...ams1...
On 2018-05-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Albo w druga strone: nie jezdza po drogach publicznych, wiec nie
>> musza
>> spelniac limitu nacisku 11 ton na os ...
>Może nie tyle w drugą co razem, bo jakby nie było ograniczenia
>nacisku i
>podłoże dobrze utwardzone, to kółka mogłyby być wąskie i małe.
wyczytalem, ze pompuje sie te opony do 100-150psi, czyli 7-11 atm.
To zdaje sie wiecej niz tiry, wiec i nacisk na podloze wiekszy.
Za to liczac, ze opona od tira wytrzymuje jakies 5 ton ... oj, sporo
by ich bylo trzeba do tego bydlaka, ktory podchodzi pod 900t.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.18 11:29 Marcin Debowski
- 09.05.18 11:56 Konrad Anikiel
- 09.05.18 12:28 J.F.
- 09.05.18 12:38 Konrad Anikiel
- 09.05.18 12:40 Marcin Debowski
- 09.05.18 13:04 J.F.
- 09.05.18 13:06 J.F.
- 09.05.18 13:56 Konrad Anikiel
- 09.05.18 14:09 Marcin Debowski
- 09.05.18 14:37 J.F.
- 09.05.18 14:39 J.F.
- 09.05.18 15:46 Konrad Anikiel
- 09.05.18 16:10 J.F.
- 09.05.18 17:04 WM
- 09.05.18 17:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-16 Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- 2024-05-16 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-16 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-16 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-16 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-16 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-16 Szczecin => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-16 Szczecin => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-16 Śledztwo bodnatury "jak wyrok"? ["likwidator" Polskiego Radia donosi]
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-16 prawo jazdy z Nepalu
- 2024-05-15 Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
- 2024-05-15 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-15 Warszawa => Frontend Developer - React <=