  • Data: 2018-04-09 13:39:03
    Temat: Re: Wiertło do szkła 2mm
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > Najtańsze wiertło (żadne tam wiertło, kawałek drutu) z nasypem
    > diamentowym plus dremel (wysokie obroty potrzebne) da radę, ale musi być
    > pod wodą. Przy dużej ilości diamentem ponawiercaj, a wykończ węglikiem,
    > bo ten diament na czubku się szybko wytrze. Tani jest, więc i tak nie
    > zbankrutujesz.

    Tzn. najpierw napunktować frezem diamentowym (szpic? kulka?), a potem
    dalej (już na właściwą szerokość) węglikiem spiekanym?

    http://allegro.pl/ppsn-frez-diamentowy-do-frezarki-m
    anicure-pedicure-i7140875296.html
    http://allegro.pl/wiertlo-wiertla-do-metalu-fi-3-0mm
    -weglik-spiekany-i7040303057.html

    A może najpierw napunktować tym frezem kulkowym, a potem wiertłem
    łopatkowym?

    http://allegro.pl/wiertlo-lopatkowe-do-szkla-ceramik
    i-plytek-3mm-i6893657814.html

    Ewentualnie koronka (wtedy już bez frezu diamentowego)?

    http://allegro.pl/wiertlo-diamentowe-otwornica-koron
    ka-3mm-i7246440244.html

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]