  • Data: 2021-04-30 20:25:12
    Temat: Re: Windy szlag trafił
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.04.2021 09:58, J.F wrote:

    > Z ciekawosci mozesz sprawdzic napiecie w sieci.

    Musiałbym jakiś rejestrator podłączyć - jak tam byłem to było dobre.

    > Hm, oscyloskop podlaczyc i sprawdzic?

    J.w.
    A skąd mam wiedzieć jakie LED-y sąsiad klienta włącza po dobranocce albo
    do ilu ma podkręcony falownik od PV?

    BTW: widziałem często w sterownikach przemysłowych trafa na 400V -
    ostatnio w jakiejś pile w tartaku.
    Czemu to ma służyć oprócz podrożenia konstrukcji i utrudnienia naprawy?

    --
    Mirek.