  • Data: 2020-12-28 12:04:31
    Temat: Re: Wkłady klejowe
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    propylen-100g-metabo,24171.html

    Pałeczki zrobione są z polietylenu. Oczywiście on jakiś modyfikowany jest ale to
    polietylen. Może wypadało by poczytać jak po zapachu spalin czy dymu odróżnić
    podstawowe tworzywa sztuczne. Metoda prosta i przy minimalnym doświadczeniu zawsze
    działa.

    > Podobnie jak z guma nie należy mylić i jeszcze wieloma innymi substancjami. Nie
    wiem co chciałeś powiedzieć. Ty pewno też nie wiesz. Ważne że odpowiedziałeś. Naucz
    się rozpoznawać podstawowe tworzywa w wyżej opisany sposób i nie będziesz od nikogo
    potrzebował łaski. Poza tym co ci Ci nie pasuje w moim kleju zrobionym z polietylenu.
    Chciałeś polietylen to napisałem gdzie go kupiłem. Wystarczy nie chcieć tylko iść i
    kupić.

    To nie ja chciałem polietylenu, tylko JF.
    Ja chciałem sam polipropylen.
    Odpowiadaj pod właściwym postem, bo inaczej robi się "qui pro quo".

    WM