-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Date: Fri, 25 Nov 2022 09:27:14 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.5.0
Subject: Re: Wodor
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@4...net>
From: Lisciasty <l...@p...pl>
In-Reply-To: <1...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <63807c63$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.60.6.4
X-Trace: 1669364835 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 564 31.60.6.4:10015
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2039
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2708950
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2022-11-25 o 08:58, J.F pisze:
>
> A w branzy cos zawrzalo, bo podobno Musk rzucil tweeta,
> ze wodor nie jest taki zly, jak sie zdawalo.
>
> Dobry jest, czy jakąs spekulacje robi na akcjach?
Wali w chuja jak zwykle. Problemem wodoru jest to że trzeba go długo
kompresować z butli magazynowej do butli "załadunkowej" żeby potem
przelać do samochodu, w skrócie instalacja kosztuje ponad 1,5 miliona a
po zatankowaniu chyba pięciu pojazdów musi mieć przerwę na pół godziny
czy nawet dłużej. Mowa o jakiejś pilotażowej stacji u nas w kraju.
No i druga sprawa to pozyskiwanie wodoru. Jedna to jakieś odpadowe
wykorzystanie z produkcji czegoś tam z gazu (gdzie ponoć są szkody
środowiskowe) a druga to klasyczna elektroliza, która w zasadzie jest
bez sensu bo po cholerę robić sprzęt do elektrolizy i zużywać w nim
prund ze stratami, jak ten prund można od razu wpakować w baterie.
Ale niech próbują, może coś lepszego wymyślą. Tyle że ten wodór jest
memłany od dawien dawna i w sumie postępów nie widać.
L.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.22 10:12 J.F
- 25.11.22 10:12 RoMan Mandziejewicz
- 25.11.22 10:27 Jacek Maciejewski
- 25.11.22 10:34 J.F
- 25.11.22 10:35 J.F
- 25.11.22 11:06 Cavallino
- 25.11.22 11:08 Cavallino
- 25.11.22 11:23 robot
- 25.11.22 11:57 _Master_
- 25.11.22 12:01 J.F
- 25.11.22 13:12 Lisciasty
- 25.11.22 13:33 ii
- 25.11.22 13:42 Myjk
- 25.11.22 13:46 Myjk
- 25.11.22 14:55 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-26 steve balmer o iphonie w 2007
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=
- 2024-04-25 Berlin => Solution Architect (secure communication and IoT solutions)
- 2024-04-25 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-04-25 Problemy TSMC cd
- 2024-04-25 Kraków => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-25 Katowice => Service Leader/PLC Programmer with German <=
- 2024-04-25 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-04-25 Białystok => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-04-25 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-25 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-04-25 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=