  • Data: 2022-11-29 14:02:47
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-11-2022 o 13:42, Mirek Ptak pisze:

    > Przeczytałem cały wątek i nie zauważyłem żeby wypowiadał się na nie dla
    > BEV,

    No właśnie o tym piszę.
    To jeden z nawróconych z postawy podobnej do Twojej, tuż po spróbowaniu
    wroga (czyli bev),

    Jakbyś sobie zadał trudu i przeczytał jego pierwsze posty na forum
    (oczywiście w innych wątkach), to byś to już wiedział.

    > Dlatego też zabrałem głos w tym wątku, bo nie jest prawdą co sugerował
    > Myjk, że jest wymóg zasięgu 2000 km (rozumiem, że lekki sarkazm)

    Nawet duży.
    Ale po tym idzie poznać hejtera (albo nieduoka), że obecnie jeszcze w
    ogóle gada o zasięgu.

    A powinien co najwyżej gadać o tym, że go nie stać na auto o takim zasięgu.
    > Niektórzy zgadzają się na przestawienie klapek i z zapierdalaczy robią
    > się kapeluszami, którzy w dłuższej trasie potrafią zjeść

    To już sobie konfabulujesz, jak to zwykle u hejterów się kończy, gdy
    brakuje argumentów.

    I jeśli o mnie chodzi, to akurat klapki w temacie podróży bez
    przystanków przestawiłem sobie już ze 20 lat temu, a co co prędkości to
    przynajmniej 8 lat temu, gdy się na suv-y przesiadłem.

    Ale jak ktoś myli brak zgody na limity zawsze i wszędzie, z
    zapierdalaniem gdzie się da, to może i inne rzeczy kręcić, a co za tym
    idzie mieć mylne postrzeganie świata.
    Również tego wykorzystującego bev.

    >- ja
    > na takie kompromisy jeszcze się nie godzę :)

    Ano.
    Niektórzy tak mają, że uparcie się bronią przed lepszym i chcą gorsze,
    tylko dlatego że już je znają.