  • Data: 2022-12-01 11:13:41
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-12-2022 o 11:04, J.F pisze:

    > No i jakiej mocy są ładowarki pod McDonaldem?

    A którym, na jakiej trasie?
    Pod KFC na Rokicińskiej jest GW 150 kW, w Kątach to samo....

    Poza tym - mówiłem o śniadaniu, które Mirek gdzieś musi jeść.
    I zapewne nie jest to McDonald, bo się rękami i nogami broni przed
    zatrzymaniem gdziekolwiek po drodze, tak jakby wyjście z auta oznaczało
    automatyczny wyrok i egzekucję od razu.....

    > Mniej bym sie staral, jesli nie na wynos :-)

    A ja wręcz odwrotnie.
    Bo zawsze dodałbym jakiś ketchup czy inną musztardę, czego w kanapkach
    na wynos już bym raczej nie robił.