    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Współczesny sprzęt audio
    Date: Mon, 2 Nov 2020 13:22:57 +0100

    > Albo taki
    > https://allegro.pl/oferta/kino-domowe-sony-bdv-e4100
    -bt-wifi-nfc-5-1-1000w-9546110580

    moc wyjściowa 1000Wat
    moc pobierana podczas pracy 95wat, czuwania 0.3wat

    Lektura obowiązkowa: Kanał na YT reduktor szumu, albo rs elektronika.
    Amplituner będzie "dawał" moc do głośników. masz już? Kupisz je? Małe
    nie będą miały (albo ze znikomą sprwnością) basów. duże, bedą miały
    basy, ale czy ich będziesz słuchał z całym domem? A moze z całym blokiem?
    Ja akurat wczoraj naprawiałem (dokładałem blututa) stare radio
    samochodowe kenwood. Kiedyś kosztowało wypłatę, teraz mam je z olx z
    działu oddam gratis. Modyfikacja radia się udała, testy przyciągnęły
    uwagę wszystkich domowników. Jeśli kiedyś kupię jeszcze jakiś sprzęt
    audio, będą to drogie słuchawki z redukcją szumów.

    ToMasz