  • 1. Data: 2020-11-02 12:40:56
    Temat: Współczesny sprzęt audio
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Po 35 latach nie interesowania się sprzętem audio (zatrzymałem się na
    poziomie zestawu Technics) wczorajszy dzień (i noc - zeszło mi do 4 nad
    ranem) poświęciłem na próbę odrobienia zaległości.
    Aby nie zginąć w masie sprzętu zawężałem listę według typu sprzętu -
    kierując się ścieżką: Audio ... itd. W końcu wydawało mi się, że coś z
    sensem wybrałem.
    Dziś rano znalazłem maila, że jakaś promocja w Media.... Chciałem
    sprawdzić to co wczoraj mi wyszło, ale nie pamiętałem symboli więc
    szukając zawęziłem tym razem listę według firmy (bo tę pamiętałem). No i
    natknąłem się na nieznany mi typ sprzętu - Amplitunery kina domowego
    (rozpoznaniem zajmę się wieczorem).

    Ale tak sobie pomyślałem, że są tu na pewno dobrzy ludzie, którzy po
    prostu znają odpowiedź na takie pytanie:
    Co zyskam, a co stracę wybierając 'amplituner kina domowego' zamiast
    'zwykłego' amplitunera?
    I zechcą się tą wiedzą podzielić.
    P.G.

  • 2. Data: 2020-11-02 12:50:51
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]

    >domowego

    >Co zyskam, a co stracę wybierając 'amplituner kina domowego' zamiast

    Ja niestety podobnie, ale ... co rozumiesz jako "zwykly amplituner" ?
    Wzmacniacz z radioodbiornikiem ?

    A moze tu jest TVcyfrowa-odbiornik, plus 5 kanalow audio, plus dekoder
    Dolby Surround, plus DVD dekoder, plus BlueRay ...

    J.

  • 3. Data: 2020-11-02 12:53:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-11-02 o 12:40, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > prostu znają odpowiedź na takie pytanie:
    > Co zyskam, a co stracę wybierając 'amplituner kina domowego' zamiast
    Mają dekodery dolby do dźwięku przestrzennego i odpowiednią liczbę
    wzmacniaczy,
    obsługują wejścia cyfrowe łącznie z hdmi, mają czytniki cd lub bluray.
    To tak na szybko, co mi się przypomniało.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2020-11-02 12:56:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-11-02 o 12:53, Janusz pisze:

    > Mają dekodery dolby do dźwięku przestrzennego i odpowiednią liczbę
    > wzmacniaczy,
    > obsługują wejścia cyfrowe łącznie z hdmi, mają czytniki cd lub bluray.
    > To tak na szybko, co mi się przypomniało.

    Pierwszy z brzegu
    https://allegro.pl/oferta/kino-domowe-yamaha-htr-207
    1-prism-audio-vienna-9351029036

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2020-11-02 12:58:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Mają dekodery dolby do dźwięku przestrzennego i odpowiednią liczbę
    > wzmacniaczy,
    > obsługują wejścia cyfrowe łącznie z hdmi, mają czytniki cd lub bluray.
    > To tak na szybko, co mi się przypomniało.

    Albo taki
    https://allegro.pl/oferta/kino-domowe-sony-bdv-e4100
    -bt-wifi-nfc-5-1-1000w-9546110580

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2020-11-02 13:22:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Albo taki
    > https://allegro.pl/oferta/kino-domowe-sony-bdv-e4100
    -bt-wifi-nfc-5-1-1000w-9546110580

    moc wyjściowa 1000Wat
    moc pobierana podczas pracy 95wat, czuwania 0.3wat

    Lektura obowiązkowa: Kanał na YT reduktor szumu, albo rs elektronika.
    Amplituner będzie "dawał" moc do głośników. masz już? Kupisz je? Małe
    nie będą miały (albo ze znikomą sprwnością) basów. duże, bedą miały
    basy, ale czy ich będziesz słuchał z całym domem? A moze z całym blokiem?
    Ja akurat wczoraj naprawiałem (dokładałem blututa) stare radio
    samochodowe kenwood. Kiedyś kosztowało wypłatę, teraz mam je z olx z
    działu oddam gratis. Modyfikacja radia się udała, testy przyciągnęły
    uwagę wszystkich domowników. Jeśli kiedyś kupię jeszcze jakiś sprzęt
    audio, będą to drogie słuchawki z redukcją szumów.

    ToMasz

  • 7. Data: 2020-11-02 14:06:29
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 02.11.2020 o 13:22, ToMasz pisze:

    > moc wyjściowa 1000Wat
    > moc pobierana podczas pracy 95wat, czuwania 0.3wat

    A w środku pewnie chińskie scalaczki pracujące w klasie D.

    Moja rada - kupić cokolwiek używanego, co ma prawdziwy wzmacniacz.

    Obecnie kupujemy kota w worku, albo trzeba wydać 10k.

    L.

  • 8. Data: 2020-11-02 14:07:10
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 02.11.2020 o 12:40, Piotr Gałka pisze:
    > Po 35 latach nie interesowania się sprzętem audio (zatrzymałem się na
    > poziomie zestawu Technics) wczorajszy dzień (i noc - zeszło mi do 4 nad
    > ranem) poświęciłem na próbę odrobienia zaległości.

    Czego nie ma używany Technics, co obecnie jest dla Ciebie potrzebne?

    L.

  • 9. Data: 2020-11-02 14:10:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-02 o 14:07, Luke pisze:

    > Czego nie ma używany Technics, co obecnie jest dla Ciebie potrzebne?

    Pilot.
    Niektórzy mogą jeszcze chcieć podpiąć dźwięk z kompa lub internetu.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2020-11-02 14:35:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2020 12:40:56 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Co zyskam, a co stracę wybierając 'amplituner kina domowego' zamiast
    > 'zwykłego' amplitunera?

    Kupujesz brak basów, plątaninę kabli, kłopoty z rozmieszczeniem
    głośników i brak nagrań które wykorzystają możliwości sprzętu. Zyskujesz
    szpan.
    --
    Jacek
    -I hate haters-