    From: huri_khan <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wspomaganie siadło
    Date: Thu, 25 Mar 2010 21:51:31 +0100

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 22:46:49 +0100, bratPit napisał(a):

    > na napięcie ładowania i poziom płynu we wspomaganiu - wiem wiem, dojście
    > jest tam tragiczne,
    > brat

    Było blisko, sprawcą był alternator, jeszcze go nie rozebrałem.
    Napięcie było wporządku jak sprawdzałem na różnych obrotach podczas
    postoju, natomiast podczas jazdy musiały być jakieś skoki napięcia, które
    powodowały brak wspomagania, inne urządzenia o dziwo nie "strajkowały".

    Jeżeli chodzi o dojście to nie ma źle po wymontowaniu plastikowej atrapy
    dolotu powierza robi się dużo wolnej przestrzeni.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]