  • 1. Data: 2010-03-11 21:24:16
    Temat: Wspomaganie siadło
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Witam
    Samochód Astra G

    Wracam wczoraj do domu i po około 70 km padło wspomaganie kierownicy,
    zatrzymałem samochód, zgasiłem silnik i po ponowym zapaleniu wspomaganie
    powróciło. Po powrocie do domu sytuacja jeszcze raz się powtórzyła po
    przejechaniu około 2km. Dzisiaj już problem się nie powtórzył.

    Podejrzewam luźny lub zaśniedziały przewód z alternatora do wspomagania,
    który daje sygnał o pracy alternatora.
    Czy jeszcze na coś zwrócić szczególną uwagę zanim rozbiorę pół samochodu ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-11 22:39:13
    Temat: Re: Wspomaganie siadło
    Od: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > który daje sygnał o pracy alternatora.
    > Czy jeszcze na coś zwrócić szczególną uwagę zanim rozbiorę pół samochodu

    Na pompę wspomagania - u mnie dokładnie takie same objawy były właśnie
    skutkiem jej padu.

    Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 3. Data: 2010-03-11 22:41:15
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-03-11 22:39, Krzysztof Niemkiewicz pisze:

    > Na pompę wspomagania - u mnie dokładnie takie same objawy były właśnie
    > skutkiem jej padu.

    Mi jak pompę uszkodziło to usłyszałem dźwięki rodem z filmów sci-fi ;)

  • 4. Data: 2010-03-11 22:46:49
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > który daje sygnał o pracy alternatora.
    > Czy jeszcze na coś zwrócić szczególną uwagę zanim rozbiorę pół samochodu ?

    na napięcie ładowania i poziom płynu we wspomaganiu - wiem wiem, dojście
    jest tam tragiczne,
    brat

  • 5. Data: 2010-03-11 23:52:55
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-11 21:24, huri_khan wrote:

> [...]
    > który daje sygnał o pracy alternatora.
    > Czy jeszcze na coś zwrócić szczególną uwagę zanim rozbiorę pół samochodu ?

    wymień pompę wspomagania

  • 6. Data: 2010-03-12 07:23:21
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    Churi_khan pisze:
> [...]
    > który daje sygnał o pracy alternatora.
    > Czy jeszcze na coś zwrócić szczególną uwagę zanim rozbiorę pół samochodu ?

    CZUJNIK SKRęTU?

    MICHAL

  • 7. Data: 2010-03-25 21:51:31
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 22:46:49 +0100, bratPit napisał(a):

    > na napięcie ładowania i poziom płynu we wspomaganiu - wiem wiem, dojście
    > jest tam tragiczne,
    > brat

    Było blisko, sprawcą był alternator, jeszcze go nie rozebrałem.
    Napięcie było wporządku jak sprawdzałem na różnych obrotach podczas
    postoju, natomiast podczas jazdy musiały być jakieś skoki napięcia, które
    powodowały brak wspomagania, inne urządzenia o dziwo nie "strajkowały".

    Jeżeli chodzi o dojście to nie ma źle po wymontowaniu plastikowej atrapy
    dolotu powierza robi się dużo wolnej przestrzeni.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 8. Data: 2010-03-29 20:38:10
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jeżeli chodzi o dojście to nie ma źle po wymontowaniu plastikowej atrapy
    > dolotu powierza robi się dużo wolnej przestrzeni.

    to dobrze że udało się zlokalizować przyczynę, pewnie regulator świruje :/
    brat