  • 201. Data: 2019-03-11 10:51:00
    Temat: Re: Wtargnięcie. Nie wystarczy zwolnić.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 10:39, r...@k...pl pisze:
    [...]
    > [...]
    >
    > Gdzie tam jest, że muszę mieć prędkość zerową?
    > Ano nie ma -- co sam udowodniłeś :)).

    Rozumiem że dla ciebie zatrzymanie nie oznacza prędkości zerowej :)

    Ciekawe ja to realizujesz w przypadku przechodzenia grupy przedszkolaków
    przez przejście :) Pewnie czaisz się jak krokodyl:D

    eczne/

    > No i właśnie doczytaj co to jest ta linia warunkowego zatrzymania, bo inaczej
    > nadal będziesz pisał bzdury.

    Masz tam opisane więc nie wiem o co ci chodzi. Czytać nie umiesz?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 202. Data: 2019-03-11 11:10:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Mar 2019 10:51:00 +0100, w <5c862fab$0$503$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Rozumiem że dla ciebie zatrzymanie nie oznacza prędkości zerowej :)

    Nigdzie tam nie ma o zatrzymaniu.
    Mamy ustąpić i tyle.
    Jeżeli nie odróżniasz, to daj znać. Wytlumaczę!

    > Ciekawe ja to realizujesz w przypadku przechodzenia grupy przedszkolaków
    > przez przejście :) Pewnie czaisz się jak krokodyl:D

    Insynuacje = brak argumentów :)).

    > Masz tam opisane więc nie wiem o co ci chodzi. Czytać nie umiesz?

    To teraz doczytaj czym się różni linia warunkowego zatrzymania od linii
    bezwarunkowego (czy tam bezwzględnego) zatrzymania.

  • 203. Data: 2019-03-11 12:15:18
    Temat: Re: Wtargnięcie. Trzeba hamować.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 06:53, Olfi pisze:

    > W Rozporządzeniu jest napisane, że masz "zmniejszyć prędkość,
    > aby nie narazić  pieszego/rowerzystę na niebezpieczeństwo",
    > czyli najczęściej trzeba hamować.

    Ty tak na poważnie?
    Bo normalnie to najczęściej wystarczy nogę z gazu zdjąć.

    Pozdrawiam

  • 204. Data: 2019-03-11 12:36:42
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię. Paru debili.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    11 Mar 2019 07:35:01 GMT, w <5c860fa5$0$15187$426a74cc@news.free.fr>, Mateusz
    Viste <m...@n...pamietam> napisał(-a):

    > Doszli raczej do słusznego wniosku, iż na kłócenie się ze zgrają kretynów
    > szkoda zdrowia.

    Odważne słowa wobec sędziego :D
    Ale jak wiadomo sądy to nadwyczajna kasta ;)

  • 205. Data: 2019-03-11 12:38:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    10 Mar 2019 15:43:27 GMT, w <5c85309f$0$15199$426a74cc@news.free.fr>, Mateusz
    Viste <m...@n...pamietam> napisał(-a):

    > Oj tam, oj tam. Polak ze wschodu wyjść może, ale wschód z Polaka -
    > nigdy :)

    Słusznie -- niektórzy kretyni widać wiedzą lepiej jak stosować polskie prawo.

  • 206. Data: 2019-03-11 14:22:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 11:10, r...@k...pl pisze:

    > Nigdzie tam nie ma o zatrzymaniu.
    > Mamy ustąpić i tyle.
    > Jeżeli nie odróżniasz, to daj znać. Wytlumaczę!

    Zobacz jak ładnie to opisano:

    "Jeśli w pobliżu przejścia dla pieszych znajduje się pieszy, kierowca ma
    obowiązek zwolnić. Innymi słowy, jeśli widzimy osobę oczekującą przed
    "zebrą", należy zdjąć nogę z gazu, co ułatwi szybką reakcję w razie
    nagłego wejścia przechodnia na przejście. Podstawowym obowiązkiem
    kierowcy jest ustąpienie pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na
    pasach. Oznacza to, że nie wolno zmusić pieszego do zatrzymania się,
    zwolnienia lub przyśpieszenia kroku, gdy znajduje się na przejściu.

    Kiedy można wjechać na przejście.

    W wyjątkowej sytuacji można wjechać na przejście, gdy znajduje się na
    nim pieszy. W przypadku, kiedy pieszy wkracza z lewej lub prawej
    krawędzi, musimy się zatrzymać, podobnie gdy jest już na przejściu i
    zbliża się do chodnika po prawej stronie. W przypadku jednak, gdy pieszy
    poruszający się od prawej strony do lewej przejdzie połowę pasów tak, że
    nasze tory nie krzyżują się, możemy ostrożnie wjechać na przejście."

    https://www.se.pl/auto/porady/przejscie-dla-pieszych
    -co-mowi-prawo-jakie-sa-obowiazki-pieszego-i-kierowc
    y-aa-QptC-Ty99-2etZ.html

    Logiczne chyba że wczesniej musisz się zatrzymać, żeby pieszy mógł
    przejść. Na pasy wjechać Ci nie wolno, stąd wyznaczona jest linia
    warunkowego zatrzymania.

    > Insynuacje = brak argumentów :))

    Nie, wyżej masz napisane, kiedy musisz się zatrzymać a kiedy nie musisz :)

    W Art PoRD jest wymienione że nie wolno zmuszać pieszego do
    przyspieszenia czy zatrzymania.

  • 207. Data: 2019-03-11 14:32:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Mar 2019 14:22:33 +0100, w <5c866123$0$490$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Zobacz jak ładnie to opisano:
    >
    > "Jeśli w pobliżu przejścia dla pieszych znajduje się pieszy, kierowca ma
    > obowiązek zwolnić.

    Jeżeli nie dostrzegasz różnicy między "zwolnić" a "mieć prędkość ZEROWĄ" to daj
    znać. Wytłumaczę!

    > Logiczne chyba że wczesniej musisz się zatrzymać, żeby pieszy mógł
    > przejść. Na pasy wjechać Ci nie wolno, stąd wyznaczona jest linia
    > warunkowego zatrzymania.

    Nie muszę. Wystarczy że zwolnię, tak aby nie wymusić pierwszeństwa.
    To jest dalekie od zatrzymania.

    Widzę, że dalej odrabiasz pracę domową z różnicy pomiędzy linią warunkowego a
    bezwarunkowego zatrzymania, tak? :D

  • 208. Data: 2019-03-11 15:09:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 14:32, r...@k...pl pisze:
> [...]

    Czasem trudno zwolnić więc MUSISZ się zatrzymać. Nie wolno Ci
    przekroczyć linii zatrzymania. Nie możesz sobie wjeżdżać po milimetrze :]

    > Jeżeli nie dostrzegasz różnicy między "zwolnić" a "mieć prędkość ZEROWĄ" to daj
    > znać. Wytłumaczę!

    Dostrzegam: MUSISZ SIĘ ZATRZYMAĆ. Logiczne, że jeśli masz do przejścia
    odległość 20 parseków czy 40tys km to nie musisz się zatrzymywać :)
    No dobra, 10 metrów. Natomiast nie wolno Ci wjechać na pasy, kiedy jest
    tam pieszy, chyba że minął przecięcie się Twojego i jego kierunku.

    Linia warunkowego zatrzymania wyznacza tutaj granicę, której nie możesz
    przekroczyć w/w warunku.

    To nie ja z siebie robię tutaj idiotę. Ty kombinujesz jak by tu
    przeskoczyć nad pasami :D, żeby się nie zatrzymać :D

    > Widzę, że dalej odrabiasz pracę domową z różnicy pomiędzy linią warunkowego a
    > bezwarunkowego zatrzymania, tak? :D

    J/w.

  • 209. Data: 2019-03-11 15:22:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Mar 2019 15:09:21 +0100, w <5c866c28$0$518$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Czasem trudno zwolnić więc MUSISZ się zatrzymać. Nie wolno Ci
    > przekroczyć linii zatrzymania. Nie możesz sobie wjeżdżać po milimetrze :]

    Jak trzeba to trzeba. Ale NIE MUSZĘ.

    > Dostrzegam: MUSISZ SIĘ ZATRZYMAĆ.

    :DD

    > To nie ja z siebie robię tutaj idiotę. Ty kombinujesz jak by tu
    > przeskoczyć nad pasami :D, żeby się nie zatrzymać :D

    Czekam aż zaczniesz udowadniać, że przed znakiem "ustąp" musisz się zatrzymać
    :D Bo przecież jest linia warunkowa :D

    > To nie ja z siebie robię tutaj idiotę.

    A jednak :)

  • 210. Data: 2019-03-11 15:48:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-11 o 15:22, r...@k...pl pisze:

    > Jak trzeba to trzeba. Ale NIE MUSZĘ.

    Musisz się zatrzymać, jeśli jest tam pieszy. Na dodatek linia
    warunkowego zatrzymania jest malowana 2m przed
    przejściem...więc?...Stoisz i czekasz PRZED przejściem :]

    Już pisałem, nie rozpatrujemy tutaj zbliżania się z odległej galaktyki
    do przejścia, więc nie świruj :> Rozpatrujemy sytuację, gdzie pieszy
    wchodzi na przejście i sobie idzie. Swoim "zbliżaniem" nie wolno Ci
    narażać pieszego, żeby przyspieszał czy zwalniał (straszyć). Na to też
    jest paragraf. Stąd pojęcie ZATRZYMANIA.(grrr, jak dziecku) :>
    Widać lubisz straszyć stare babcie, nono :D

    Wiesz, przed czerwonym światłem, też nie musisz się zatrzymać, możesz
    się do niego zbliżać z zegarmistrzowską precyzją aż zgaśnie. Swiatło
    czerwone się nie boi więc paragrafu tutaj nie ma jak w przypadku
    pieszego, możesz straszyć taką sygnalizację do woli i potem sruuuu na
    pełnej kurwie/wpizdu :D

    > :DD

    No przecież sam wyciąłeś, bo Ci było niewygodne. Wklejać jeszcze raz nie
    będę. Wszyscy widzą że wyciąłeś zdania, które podałem :)

    > Czekam aż zaczniesz udowadniać, że przed znakiem "ustąp" musisz się zatrzymać
    > :D Bo przecież jest linia warunkowa :D

    Rozmawiamy o przejściu dla pieszych. Sam próbujesz forsować tezę, że coś
    pisałem o linii bezwarunkowej...takie tam brednie z Twojej strony :)

    > A jednak :)

    Nie wydaje mi się :)