  • Data: 2009-09-11 16:15:39
    Temat: Re: Wyjęcie złamanego wiertła
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:472cca27-ad42-4f9e-a28c-f844e8b484c4@s31g2000yq
    s.googlegroups.com...
    On 11 Wrz, 15:24, Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> wrote:
    > Kółko tak...
    > Ale nie chodzi o kółko, tylko o dziurę...

    Dziurę, dziurę. Myślę że z cienkiego wypada bez strat, a z grubego-
    mojemu koledze (miał 10mm okienne szło) szklarz doradzał waterjeta,
    ale powiedział że jak mu się spieszy to może zrobić kilka prób, tyle
    że na koszt klienta- na swój nie chce ryzykować, choć był przekonany
    że da się zrobić, choć może nie za pierwszą próbą. Tyle że średnica
    była 150mm. Mój kuzyn lustro wiele lat temu zamawiał w bardzo
    nieregularnym kształcie- krzywe, proste, nawet wewnętrzne ostre kąty.
    W kątach musieli otworki najpierw wywiercić, ale resztę obrysowali
    diamentem i już za drugą próbą wyszło nawet bez tłuczenia obwodu-
    stuknięcie i żadnych okruchów, środek wyskoczył z tafli jak
    zaczarowany!
    Konrad

    Wiesz, ja w technikum chemicznym przez rok miałem
    obróbkę szkła i to mnie nauczyło, że takim szklarzem
    nie jestem. Ani nie znam takiego szklarza. :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.