  • 241. Data: 2013-12-14 07:32:40
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA29629858231budzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No własnie... ;-)

    Wiem.
    Rocznie jakieś 500 tys trupów, od 2004 roku to będzie jakieś 5 milionów, a
    Ty ich nie zauważasz......
    Tylko współczuć.

  • 242. Data: 2013-12-14 07:38:38
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-13 21:25, Cavallino pisze:

    > Jestem za.

    Wiesz co, Ciebie zastrzelić, to byłoby "pro publico bono".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 243. Data: 2013-12-14 07:41:53
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-13 21:49, PiteR pisze:

    > Mają srogie mandaty i drogie używki. Państwo ich dysciplinuje. Czy
    > przez to cierpią? Czy marzą o wcześniejszych wyborach?

    Polecam "Ptaszki w klatce" Krasickiego. Króciutkie. Zresztą - plagiat z
    de La Fontaine'a i chyba z Ezopa.
    Pełny brzuch skutecznie zniechęca gębę do pyskowania. A dokładniej:
    perspektywa pustego.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 244. Data: 2013-12-14 07:46:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wiesz co, Ciebie zastrzelić

    Pewnie, lepiej hodować chwasty, to jest dopiero pro publico bono.
    A ja jestem za wyrywaniem chwastów, czy to na drogach, czy to wśród
    penerstwa legnącego się w melinach.

    A w ogóle to PLONK WARNING !!!! - osobiste wycieczki, to możesz sobie
    uprawiać wśród kumpli spod budki z piwem.
    Jak nie masz do powiedzenia nic merytorycznego, to siedzisz cicho, a nie
    pyskujesz.

  • 245. Data: 2013-12-14 07:48:10
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-13 22:10, Artur Maśląg pisze:

    > To nie państwo ich dyscyplinuje - oni sami się dyscyplinują, choć
    > to monarchia konstytucyjna. Twoja wypowiedź świadczy dość jednoznacznie
    > o fakcie, że jeszcze duuuużo wody w Wiśle upłynie, nim ludzie
    > zrozumieją, że państwo to nie jest jakiś twór nękający obywateli.

    Najpierw musiałoby przestać nim być :)
    "Państwo" okupujące terytorium Polski, to biurokratyczny potwór
    rozrastający się niepohamowanie, który pasożytując na zamieszkującym ten
    kraj społeczeństwie pochłania wytwarzany dochód w celu zaspokojenia
    apetytów konsumpcyjnych swoich funkcjonariuszy i swoich mocodawców z UE.

    Potwór, który sam ustala reguły i warunki usunięcia go i pozbawienia
    pożywienia. Już samo to jest wielce zabawne.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 246. Data: 2013-12-14 07:51:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-13 22:38, Tomasz Stiller pisze:

    > Przecież nie mówię o kompleksowym badniu, tylko o eliminacji najbardziej
    > ewidętnych przypadków - w postaci staruszka, który niedosłyszy jak się do
    > niego mówi ale jeździ samochodem. Osoby, która ma problemy z poruszaniem
    > o własnych siłach ale jeździ.

    Oj, uważaj! :) Lobby pasożytów żyjących z egzekwowania uprawnień kalek
    jest potężne! Zagną na Ciebie parol, to masz pozamiatane.

    Swoją drogą... Dlaczego niewidomi są dyskryminowani i nie mogą mieć PJ?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 247. Data: 2013-12-14 08:02:44
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-14 00:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No tak, to jest w sumie chyba jedyna przypadłośc, która mogłaby spowodować
    > nie wydanie zaświadczenia.

    Ryli?
    Mój brat nie widzi na jedno oko. Od małego :) tj. od urodzenia. (Pożytek
    taki, że do woja go nie wzięli)
    Żeby dostać PJ (w latach '70) musiał wyryć na pamięć trzy wzory tablic
    do badania wzroku.
    Jeździ od ponad 40 lat, w tym parę lat zawodowo jako dostawca. Nie
    zaliczył stłuczki, nie spowodował wypadku.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 248. Data: 2013-12-14 09:12:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Dec 2013 14:46:23 +0100, cef napisał(a):

    > Zaczyna się od drobiazgów. Masz jakąś nieruchomość?
    > Pomyśl co mogliby uchwalić jeszcze.

    Rozne rzeczy moga. Na tym spoleczenstwo polega.

    Np ze masz odsniezac chodnik za plotem twojej nieruchomosci.

    J.

  • 249. Data: 2013-12-14 09:19:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 18:26:45 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Jak się za bardzo "mordy" przeciw systemowi nie darło to nie było
    > żadnego zamordyzmu.

    My tu chyba o tych co darli. Duzo ich bylo, wiec zamordyzm slaby :-)

    > Ryzykowne ;)

    W sensie ze wiecej ?

    J.

  • 250. Data: 2013-12-14 10:53:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 21:25:21 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Jestem za.

    Ja też. Powinno się posiadać licencję na wychowywanie własnego tak jak
    trzeba mieć ją na wychowywanie adopcyjnego. Oczywiście, powinien być zakaz
    płodzenia dzieci osobnikom bez licencji. Czynnikami branymi pod uwagę
    powinny być elementarny zasób wiedzy o wychowywaniu i pewien minimalny
    zasób odpowiedzialności osobistej i społecznej. Procent odsianych IMO
    powinien wynosić w dzisiejszych uwarunkowaniach jakieś 10%. Tyle że nie
    widzę szans na realizację bez darmowej antykoncepcji, depenalizacji aborcji
    i uwiądu wpływów KK.
    --
    Jacek