  • 1. Data: 2012-08-12 21:16:59
    Temat: Wyłączniki na pilota - pobór własny
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    http://www.ebay.ie/itm/2-X-Wireless-Remote-Control-2
    40V-Mains-Plug-Socket-Set-/400307622242?pt=UK_Gadget
    s&hash=item5d34319162

    Jak sądzicie, jakiego rzędu może być pobór własny takiego ustrojstwa?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-08-13 12:40:29
    Temat: Re: Wyłączniki na pilota - pobór własny
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-08-12 21:16, DooMiniK pisze:
    > http://www.ebay.ie/itm/2-X-Wireless-Remote-Control-2
    40V-Mains-Plug-Socket-Set-/400307622242?pt=UK_Gadget
    s&hash=item5d34319162

    > Jak sądzicie, jakiego rzędu może być pobór własny takiego ustrojstwa?

    Ja mam jakieś takie wyłączniki, trochę mniejsze i ich obudowa jest lekko
    ciepła w porównaniu z niepodłączonym co wskazywało by na jakiś 0,5 - 1W

  • 3. Data: 2012-08-14 09:19:47
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 12-08-2012 21:16, DooMiniK wrote:
    > http://www.ebay.ie/itm/2-X-Wireless-Remote-Control-2
    40V-Mains-Plug-Socket-Set-/400307622242?pt=UK_Gadget
    s&hash=item5d34319162

    > Jak sądzicie, jakiego rzędu może być pobór własny takiego ustrojstwa?

    Sadze ze nawet jak podepniesz we wszystkie gniazdka to i tak
    bezpieczniki wytrzymaja ;-). W czym problem ?
    Chyba nie nalezysz do fanow eleminacji trybu standby z urzadzen ?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2012-08-14 20:40:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    DooMiniK pisze tak:

    > Wyłączniki na pilota

    te biorą na czuwaniu 17mA po załączeniu 19mA

    http://www.elro.eu/en/m/products/category/home_autom
    ation/home_control/sets1

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-08-15 00:11:46
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-08-14 20:40, PiteR pisze:

    > te biorą na czuwaniu 17mA po załączeniu 19mA
    >
    > http://www.elro.eu/en/m/products/category/home_autom
    ation/home_control/sets1

    Mierzyłeś czy dane producenta? To prawie 4W

  • 6. Data: 2012-08-15 07:28:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Padre pisze tak:

    > Mierzyłeś czy dane producenta? To prawie 4W

    no dużo, pewnie metex cygani
    http://piterpro.private.pl/elro_prad.jpg

    przyjrzę się sprawie

    --
    Piter

  • 7. Data: 2012-08-15 10:14:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2012 07:28:32 +0200, PiteR napisał(a):

    > no dużo, pewnie metex cygani
    > http://piterpro.private.pl/elro_prad.jpg
    > przyjrzę się sprawie

    A grzeje sie adekwatnie jak na 4W ?
    bo ten prad moze byc mocno przesuniety w fazie w stosunku do napiecia.

    J.

  • 8. Data: 2012-08-15 11:14:53
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    J.F. pisze:

    > A grzeje sie adekwatnie jak na 4W ?
    > bo ten prad moze byc mocno przesuniety w fazie w stosunku do napiecia.

    W bardzo podobnym, opisywanym tu swego czasu urządzeniu z Biedronki,
    zasilanie idzie przez rezystor 15ohm i kondensator 470nF. Potem jest to
    jakoś tam prostowane i filtrowane, ale nie chciało mi się mierzyć ani
    analizować schematu z płytki. W każdym razie jest tam m. in. przekaźnik
    na 24V, więc zakładając, że również w trybie czuwania występuje tam na
    czymś max te 24V, wychodzi około 0,7W.
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 9. Data: 2012-08-24 17:02:46