  • Data: 2021-03-14 19:37:26
    Temat: Re: Wymiana kompa
    Od: Eneuel <e...@g...cm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14 mar 2021 o 19:21, Eneuel pisze:

    > I zwiechy, i te wyłączenia są rzadkością.
    > Taką rzadkością, że bez obaw pisałem ów post z dłuuugimi przerwami...
    > (ponad półtorej godziny?)

    Nie sejwując w tych przerwach. Nie sejwowałem ani razu podczas pisania
    tamtego postu, więc nie mam podświadomych lęków okołopadowych czy
    okołozwiechowych...

    W tle słucham ,,Piąte nie zabijaj'':
    https://www.youtube.com/watch?v=omy2zfxwF7o
    i ogarnia mnie przerażenie tak ogromne, że aż niemal paraliżujące
    mnie... (stąd dłuuugie przerwy w pisaniu)

    Nie wiem, co mnie naszło, ale od wczoraj to oglądam,
    a raczej -- słucham...

    [grupy dyskusyjne to ewidentne niebo w zestawieniu z tym, co pokazują
    filmy tego rodzaju, a obejrzałem tej doby chyba już pięć takich filmów:
    facet rzekomo tłukący głową solidny płot betonowy, by skrócić drogę do
    domu; rzekomy seks zakończony śmiercią; morderstwo dla zysku (kilkuset
    tysięcy pln) z ubezpieczeń... strach nie pozwoli mi wyjść z mieszkania?]

    --