    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <s2dm3i$j09$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <x...@4...net>
    Subject: Re: Wymiana kompa
    Date: Mon, 15 Mar 2021 01:25:07 +0100

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Kilkunastu moich krewnych i znajomych co nie odróżniają przeglądarki
    > od wyszukiwarki pracuje na linuksie który im z zaskoczenia
    > zainstalowałem zamiast windy :) Nic im to nie przeszkadza a ja mam
    > latami święty spokój bo nic się nie psuje.

    Masz skłonności do przesady- Można nie odróżniać nazewnictwa przeglądarki od
    wyszukiwarki, ale trudno nie odróżnić kretyńskiego systemu, czyli Linuksa,
    który nie odróżnia systemu plików od dysku, czy partycji od Windows. Windows
    ma wiele wad, ale jednocześnie nie ma konkurencji. Linuks i owszem nadaje
    się do przeglądania internetu, czy poczty, ale już do przeglądania zasobów
    komputera średnio.

    Pzdr