    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wymiana kompa
    Date: Fri, 19 Mar 2021 21:46:53 +0100
    <s30qjp$1apm$1@gioia.aioe.org>
    <m...@4...com>

    W dniu 2021-03-19 o 20:47, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 19 Mar 2021 01:17:38 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <s30qjp$1apm$1@gioia.aioe.org>
    > od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    > Ile tego RAM masz? Może dokup więcej, w tej chwili 8GiB to podstawa.

    1 GB. Teraz się śmiej.
    Nie opłaca się dokupować. Stary komputer, ale jeszcze jary. Nigdy nie
    było z nim problemu. Diody świecące z przodu komputera tylko wysiadly i
    dwie nagrywarki, a są tak zaśrubowane, że się do nich nie dostanę, żeby
    wymienić. Kupiłam nagrywarkę na USB i bardzo sobie chwalę. Jeden znajomy
    fachowiec dołożył mi kiedyś druga nagrywarkę i się bardzo napracował z
    tymi zabezpieczeniami-śrubami.Niestety nie ma go już, a on ma "złote ręce".
    Pamięci może być tylko 2 GB
    Nazwa modułu SK hynix HYMP564U64CP8-C4
    Musiałabym kupić 2 pamięci po 1 GB- Hynix.

    > Nie rozumiem po co z tym walczysz. Zostaw to jak jest, jedyne co osiągniesz, to
    komunikat
    > o pirackim Windows i konieczności aktywacji tej kopii Winddows, nie warto tego
    wyłączać,
    > to nie jest szkodliwe.
    > Ta usługa nadzoruje licencję na oprogramowanie, w tym pilnuje licencji Windows.

    Tak, ale jak wyskoczy w menadżerze zadań to bardzo obciąża procesor. Jak
    widzę, że coś za ciężko "chodzi" to wiadomo, że włączyła się "Usługa
    ochrony oprogramowania i zamykam. Gdzieś czytałam, że to się uruchamia
    bo wyłączyłam tego parszywego Defendera.

    No widzisz...Ty masz 16 GIB RAM, a komputer gorzej pracuje niż mój. Ten
    facebook tylko nie wyrabia, ale czytałam, że nie tylko u mnie.

    Po co Ci tyle instalacji Firefoxa?
    Maszymy wirtualne to można wyłączyć/odłączyć kiedy się z nich nie
    korzysta, a włączyć kiedy coś potrzebne.

    :-)

    --
    animka