eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypadekRe: Wypadek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypadek
    Date: Sun, 19 Jun 2016 12:26:54 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <nk5s18$b4d$2@node1.news.atman.pl>
    References: <1...@4...net> <njkcs9$hou$1@dont-email.me>
    <njkf7j$ir8$1@node1.news.atman.pl>
    <575dc5ef$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <njki2v$bb$1@node2.news.atman.pl>
    <575dddf2$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <njkmpc$r4t$1@node1.news.atman.pl>
    <57642f05$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <nk1sh8$2dq$1@node2.news.atman.pl>
    <576524a9$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <nk3987$d1b$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1466332008 11405 83.142.198.226 (19 Jun 2016 10:26:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jun 2016 10:26:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.0
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2584137
    [ ukryj nagłówki ]

    On 18.06.2016 15:53, Marek wrote:

    > Stąd odpowiedź na pytanie, czy powierzchnia styku opon w warunkach
    > drogowych ma wpływ na tarcie (i przyczepność) brzmi: tak.

    I miałby rację, gdyby nie glupia uwaga o kupowaniu świadectw. Akurtat w
    szkołach uczyli, że nie zależy;)

    A co do praktyki - motocykle hamują generalnie gorzej i powierzchnia
    jest tylko jednym z czynników.

    Generalnie profesjonalny jezdziec na dobrym superbiku z porządnymi
    hamulcami i oponami wyciagnie podobną drogę hamowania jak dres w golfie
    TDI. A w praktyce różnice są jeszcze większe, bo żeby hamować dobrze
    moto trzeba umieć znacznie więcej niż samochodem, gdzie _generalnie_
    awaryjnie to się depcze do podłogi i trzyma.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: