  • Data: 2015-05-19 15:29:02
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA49F2AC85BAA3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Ale ja nie przekraczam predkosci +50.

    Az sie kiedys zdziwisz :) - to tylko kwestia czasu....

    > Za to patroli wypatruje od zawsze i nie moge nic wiecej w tej kwestii
    > zrobic.

    Czy nie jezdzilbys efektywniej, gdybys nie wypatrywal patroli?

    > Zrozum - ryzyko ze zabiora mi prawko nie polega na tym ze łamie przepisy -
    > polega na tym, ze trafie na złe oznakowanie lub na patrol ktory mi zmierzy
    > wiecej niz jechałem - zadnemu z tych zdarzen nie jestem w stanie zapobiec
    > wzmożoną uwagą.

    Zgadzam sie, ale tez zrozum, ze nie lamiesz prawa _dzis_, ale jesli waaadzy
    za malo bedzie wplywow do budzetu, to uchwali takie prawo, ze juz jutro
    bedziesz lamal prawo. Nie ma i nie bedzie w tym zadnej Twojej woli.

    bart