  • Data: 2015-05-21 21:44:21
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "Newok" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:555e165b$0$8371$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Newok" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to prosze - oswiec mnie. Lub moze poprawniej: napisz, co znaczy po
    > Twojemu.
    >
    > bart

    Mógłbym ci podać na tacy, ale nie zrobię tego.
    Więcej pożytku będzie jak sam znajdziesz rozporządzenie o znakach
    i sygnalach drogowych, zainstalujesz na komputerze i przeczytasz.
    Opis C-14 jest tak prosty, ze nie ma wątpliwości.
    Ja też nie jestem taki biegły w znakach, ale jak o czymś piszę
    to przedtem staram się sprawdzić źródła, po to by nie pisać głupot
    na grupie.