  • 11. Data: 2009-02-25 10:10:52
    Temat: Re: Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia
    Od: "Paweł Łukawski" <p...@g...pl>

    > Tak, blokuje. Czas blokady można ustawić. Blokadę można oczywiście zdjąć,
    > jeżeli z jakiś przyczyn musimy w trakcie rozmowy skorzystać z ekranu.

    zerowy problem, trzeba tylko się przyzwyczaić

    > PS: są ludzie, którzy twierdzą, że z ROMem "XYZ" Omnia działa im 4 dni.
    > Moje zdanie na ten temat: bajki o żelaznym wilku. Jeżeli Omnia wytrzyma
    > taki dystans, to oznacza to, że właściciel powinien natychmiast ją
    > sprzedać i kupić używany aparat za 30zł. Dlaczego? Dlatego, że nie tylko
    > nie potrzebuje PDA, ale nie potrzebuje też wogóle telefonu - przecież go
    > nie używa!

    dokładnie przy aktywnym użyciu to max 36h i lulu, ja akurat sporo rozmawiam
    raczej głos niż video; maile, gg, skype (fring) via wlan) i ładowanie
    codzienne jest nawykiem. Zresztą poprzednio używana nokia też była ładowana
    raczej codziennie. Aha te kilka dni to w sobotę niedzielę znaczy jak w
    sobotę rano odepnę i mam spokój to w niedzielę podpinam na noc aby już w
    poniedziałek miała na czym pracować ;) a nie stresowała mnie niskim poziomem
    naładowania baterii.
    Ładowanie via usb działa (no fakt nie od totalnego zera ale działa).

    Paweł Łukawski

  • 12. Data: 2009-02-25 10:32:56
    Od: "inz.mamon" <h...@p...pl>

    Użytkownik "Paweł Łukawski" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:go35fd$1r7$1@pippin.nask.net.pl...
    > zerowy problem, trzeba tylko się przyzwyczaić

    IMO nie ma się do czego przyzwyczajać. Jest to proste, intuicyjnie i
    efektywne rozwiązane.

  • 13. Data: 2009-02-25 11:02:09
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 10:32:59 +0100, inz.mamon napisał(a):
    > przesiadając się z telefonu, trzeba przyzwyczaić się do konieczności wpięcia
    > wtyczki, zamiast zainstalowania telefonu w dedykowanym uchwycie, który
    > funkcję ładowarki spełnia niejako od ręki.
    Wtyczkę do telefonu wpinam - ale po bożemu od spodu i najwyżej kabelek
    wyleci a nic się nie wyłamie.

    > Ładowarki w delegację NIE możesz zapomnieć
    No właśnie... Od Nokii mogę bo zawsze pod ręką znajdzie się ktoś kto taką
    ładowarkę posiada...

    > jednak jej zapomniałeś, możesz użyć kabelka USB (tego z zetawu).
    No właśnie... a nie zwykłego USB :-(

    Pooh

  • 14. Data: 2009-02-25 11:06:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pooh pisze:
    > Wtyczkę do telefonu wpinam - ale po bożemu od spodu i najwyżej kabelek
    > wyleci a nic się nie wyłamie.

    No to obejrzyj sobie gdzie jest gniazdo w Nokii 5800 bedziesz zaskoczony

    > No właśnie... Od Nokii mogę bo zawsze pod ręką znajdzie się ktoś kto taką
    > ładowarkę posiada...

    Ta jasne duza czy mala ?

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 15. Data: 2009-02-25 11:36:19
    Od: "inz.mamon" <h...@p...pl>

    Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    > Wtyczkę do telefonu wpinam - ale po bożemu od spodu i najwyżej kabelek
    > wyleci a nic się nie wyłamie.
    To chyba przerysowany problem. Tak sądzę z doświadczenia. Moje gniazdo wciąż
    jest na swoim miejscu.
    Zdażało mi się już, że telefon był podpięty do ładowarki a ja o tym
    zapominałem. Ruszałem z nim przed siebie i zaskoczony mocnym szarpnięciem
    słyszałem jak "rozpryskuje się" po podłodze. Moja Omnia przezyła kilka
    upadków. Pierwszy, może drugi bolały podwójnie: raz, że była nowa, dwa, że
    podłoże było wyjątkowo niebezpieczne (asfalt, beton). Późniejsze upadki
    przestałem liczyć. Sam aparat jest mocno porysowany na krawędziach, sporo
    przeżył. Po każdym upadku podnosząc jego części (rozpada się zawsze tak
    samo: tylna ścianka, bateria, reszta) widziałem oczyma wyobraźni rozbity
    wyświetlacz lub jakieś inne zniszczenia w tej okolicy. Nie wiem czemu to
    zawdzięczać, ale własnie ten wyświetlacz i obiektyw aparatu, to jedyne nie
    zniszczone w upadkach miejsca.
    Nie używam żadnych folii ochronych, futerałów, etc.

    > No właśnie... Od Nokii mogę bo zawsze pod ręką znajdzie się ktoś kto taką
    > ładowarkę posiada...
    Jeżeli to ma być argument przeciw, to moim zdaniem, jest z gatunku "żaden".

    > No właśnie... a nie zwykłego USB :-(
    Naprawdę sądzisz, że taki kabelk standardu USB->mini/microUSB jest na
    zawałanie? Bo mówiąc o "normalnym" USB w PDA, mówimy o mniejszych jego
    odmianach... Poprwacie jeżeli się mylę, ale np. HTC ma miejsze, standardowe
    odmiany USB? Takie jak np. w aparatach fotograficznych... (?)

    Nie namawiam Cię do Omnii. Posiada ona solidną konkurencję i warto dobrze
    wybrać. Niemniej przyczyny dla których zniechęcasz się do tego PDA są raczej
    trywialne. Osobiście zastanawiałby się np. nad nietypową dosyć
    rozdzielczością ekranu i wynikającymi z tego konsekwencjami.

    Może warto poczytać o niej i innych tego typu urządzeniach?
    http://pdaclub.pl/forum/index.php?board=158.0

  • 16. Data: 2009-02-25 11:43:27
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 12:06:16 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):
    > No to obejrzyj sobie gdzie jest gniazdo w Nokii 5800 bedziesz zaskoczony
    Czyżby tam gdzie 2630? Wypadek przy pracy ;-)

    > Ta jasne duza czy mala ?
    Jakiś czas temu z nowymi był problem, teraz to bez znaczenia raczej - już
    się spopularyzowały.

    Pooh

  • 17. Data: 2009-02-25 12:04:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pooh pisze:
    > Czyżby tam gdzie 2630? Wypadek przy pracy ;-)

    Nie wiem gdzie ma 2630 ale 5800 ma na gorze :)

    > Jakiś czas temu z nowymi był problem, teraz to bez znaczenia raczej - już
    > się spopularyzowały.

    Chyba ze poejedziesz do hotelu a tam sami przedstawiciele Samsunga na
    szkoleniu

  • 18. Data: 2009-02-25 13:51:25
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Frazesy. Wez i uloz po swojemu pliki w menu start :)
    Po co? tam sie zagląda praktycznie wtedy kiedy trzea coś zainstalowac,
    pozmianiac... tak jak odwiedziny w "panelu sterowania" w windows. Skróty
    do progamów załatwia sie innym softem. darmowym.
    > Wez i skastomizuj
    > sobie cokolwiek z ustawien
    co sobie życzysz!
    > no i wez palcem ustaw cokolwiek w Settings.
    dlaczego palcem? albo mam rysik, albo optical mouse... Palec
    (wskazujacy)proponowałbym do innych czynnosci użyć

    > Na dodatek jezyk Polski to dalej nakladka prawda ?
    nic mi o tym nie wiadomo. Mam telefony z Wm5 i wm6 i aby uzyskać w
    angielskojezycznej wersji poskie napisy ( wszystkie) trzeba
    przeflashować telefon, a nie wgrać cokolwiek. OStatni raz jak pamietam
    "dogrywało sie" polski jezyk w symbianie w S/E -P800

    > Potrzebne jak dziura w moscie

    > PDA z WM sa bardzo specyficzne i funkcje telefonu jest w nich spartolona
    w jakim sensie spartolona? Odkąd mam telefon z WM6i hardwarową
    klawiaturą-niemam na co narzekać

    ToMasz

  • 19. Data: 2009-02-25 19:27:00
    Od: "Jacek Sowiński" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Frazesy. Wez i uloz po swojemu pliki w menu start :) Wez i skastomizuj
    > sobie cokolwiek z ustawien no i wez palcem ustaw cokolwiek w Settings.
    > Na dodatek jezyk Polski to dalej nakladka prawda ?

    dlatego napisałem "niemal", a gdyby dobrać sie do rejestru, to pewnie i
    kolejność plików w menu start moznaby zmienić.
    Kwestia zostaje, czy to jest aż tak ważne :)

    > Potrzebne jak dziura w moscie

    Pliki notatek, na pc ma wszystkie znaki, w symbianie znikają %$& itp. Mam
    tak zapisane hasła do róznych aplikacji i na symbianie widze kwadraciki.
    Dopiero po porawieniu ich na telefonie mają prawidłową treść. Swego czasu
    potrzebowałem bardzo excela do szybkich kalkulacji w terenie, i WM potrafił
    prawie w 100% zgodnie go przekonwertować plik z wersji na pc.
    Spróbuj na symbianie otworzyc plik worda, w którego treści jest numer
    telefonu, i bez ręcznego przypisywania umieścic numer w wybranym kontakcie.
    NieDaSie :)
    Niby detal, ale po to chyba sie kupuje sprzęt z WM zeby korzytać z jego
    możliwości, a nie chwalić sie przed znajomymy :)

    Jacek

  • 20. Data: 2009-02-25 21:03:19
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:32:45 +0100, Pooh napisał(a):
    ciach

    Po lekturze dotychczasowych postów w tym wątku i w innych stwierdzam, że
    chyba zostanę przy Nokii na Symbianie jako przy telefonie a do pozostałych
    rzeczy (różne programy nawigacyjne, wygodne przeglądanie www) nabędę drogą
    kupna jakiegoś palmtopa.

    Mały telefon będę miał jak do tej pory zawsze przy sobie a palmtopa będę
    zabierał jak będzie potrzebny.

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/