  • Data: 2018-09-03 00:21:18
    Temat: Re: Wzmacniacz antenowy w aucie
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:pmgeil$gl1$1@node1.news.atman.pl...

    > Wręcz stłumiony. Wstyd się przyznać, 10 lat jeździłem z taką nijaką anteną
    > :(

    Ja nie mówię, że to będzie super-hiper, tylko o to mi "biega", żeby awaria
    zasilania wzmacniacza, nie rozbroiła odbioru.
    Zresztą, nie napisałem, że sygnał przejdzie nienaruszony, ale, że bez
    wzmocnienia.
    Mimo wszystko, jeśli nie ma wyraźnej potrzeby, unikałbym stosowania
    wzmacniaczy, szerokopasmowe układy w środowiskach z coraz większą ilością
    badziewia wszelakiego w eterze, to kłopoty, nie tylko potencjalne.
    Niskoprądowy wzmacniacz bardzo łatwo przydusić i naprodukuje on wtedy
    mnóstwo syfu wszelakiego, z powodu zwyczajnego przesteru i wejściu układu w
    zakres pracy nieliniowej, a co to oznacza, jak dwa sygnały padną na element
    nieliniowy, nie muszę chyba tłumaczyć? Dobrze, jeśi ten syf nie wyjdzie na
    zwenątrz poza układ... ale niestety, niekiedy wychodzi...

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.