    From: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: XPS Studio
    Date: Sat, 14 Feb 2009 03:15:01 +0100

    On Sat, 14 Feb 2009, Konrad Kosmowski wrote:

    > Ogólnie to ani ten Dell, ani ta Toshiba nie są przeznaczone do pracy w ciężkich
    > warunkach. Twoje roszczenia są idiotyczne - wszystko przecież było opisane w
    > ofercie, kupiłeś, nie jesteś zadowolony - zwróć/wymień whatever. Użalanie się
    > na usenecie, że wydawało Ci się, że kupujesz coś, a okazało się, że to co
    > innego to ja nie wiem - klasyfikacja looser. Chcesz heavy-duty to zapłać
    > odpowiednio i weź jakiegoś Toughbooka czy coś na skraju zastosowania
    > militarnego (Bullfrog).
    >
    > To są twardziele i oni się nie żalą:
    > http://englishrussia.com/images/winter_travel/24.jpg
> [...]

    Ten laptop z pierwszego zdjęcia to mi się podoba i może nawet bym go nabył
    drogą kupna bądź kradzieży (w zależności od ceny), ale sądząc po budowie
    to pewnie ma tam wbudowany reaktor atomowy i kałasznikowa, także nie wiem
    czy by mnie z nim wpuściliby mnie na pokład samolotu, więc jest tu mały
    problem.
    A co do ciężkich warunków pracy to każdy model wypuszczony na rynek
    powinien być dostosowany do pracy w polu grawitacyjnym rzędu 1g, a
    opisany przeze mnie Dell spełnia ten wymóg jedynie w stopniu minimalnym.