    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: XPS Studio
    Date: Sat, 14 Feb 2009 10:17:52 +0100

    Ja niedawno nabyłem Dell Studio 1735 i realnie rzecz biorąc debeściacko
    wkonany to on nie jest, ale też nie obawiam się zanadto o niego.

    OIDW magnezowy jest szkielet, schowany pod zewnętrzną obudową. Matryce
    błyszczą się w zdecydowanej większości współczesnych laptopów, jak ktoś
    potrzebuje matową to trzeba się trochę naszukać. Dźwięk u mnie też słaby,
    ale o tym można wyczytać na forach wszelkich, więc byłem na to
    przygotowany.

    Niemniej widziałem inne laptopy, starszą toshibę satelite też i np. jej
    wykonanie w porównaniu z moim Dellem było mocno przeciętne. Ale co kto
    lubi, jak Ci się sprzęt nie podoba to chyba możesz go zwrócić, co w sumie w
    kontekście posta należałoby zrobić...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net