  • Data: 2009-05-28 16:12:28
    Temat: Re: XR 1000 - dodatkowe wyposażenie.
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On May 28, 4:40 pm, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > czy w zestawie zwącym się *Whisper Strip* (do XR-1000) jest częścią
    > składową podbródek identyczny z tym jaki można kupić osobno, jako
    > akcesorium?
    > Czy mając Whisper Strip + nosek ma się w pełni wyposażony ten akurat
    > model kasku (pomijam różnego rodzju szybki i pinlocka)?
    > Pytania czysto teoretyczne - do użytkowników tegoż kasku - chciałbym się
    > dowiedzieć, czy mi sprzedawca całą prawdę mówi :)

    Z tego co sie orientuje to whisper strip jest dostepny tylko
    oddzielnie. Shoei nie sprzedaja kaskow wyposazonych w te dodatki.
    Najpredzej wszystkie dostepne dodatki znajdziesz na stronie shoei ale
    tak jak mowie kupujac nowy kask dostaniesz:
    kask z jasna szybka, pokrowiec, wkladke anti-fog i instrukcje wpiete
    do srodka kasku, wszystko w pudelku shoei.
    pozdr