  • Data: 2021-10-29 15:13:00
    Temat: Re: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/10/2021 13:56, Jacek Maciejewski wrote:
    > No poza baterią nic nie widzę co chyba znaczy że reszta mi jest obojętna
    > :) Porozglądam się jeszcze trochę za GPro, może upoluję jakąś okazję. Są
    > lombardowe ale jakoś nie mam zaufania choć dają jakieś gwarancje.

    Nie nastawiaj się na to "Pro". Z pro, to tam niewiele jest. Taki chwyt
    marketingowy.

    Nie widzę dramatycznej róznicy z G[6|7]. Ona może i jest, ale jestem za
    duzym ignorantem, aby zauważyć. Przypuszczam że większośc dolnopółkowych
    telefonów będzie rózniła się duperelami bez znaczenia.

    Miałem listę ficzerów jakich spodziewam się po telefonie i w moim
    wypadku padło na GPro. To było rok temu, pewnie teraz jest coś innego na
    rynku, godnego uwagi.