  • Data: 2022-12-25 13:13:40
    Temat: Re: Z nowym rokiem nowy komp? :)
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.12.2022 10:15, m4rkiz wrote:

    > no właśnie, nvme to raczej jeden z głównych powodów dla których warto
    > dogonić współczesność jeśli ktoś coś robi, a nie tylko przegląda internet
    E tam. W ramach robienia czegoś poza oglądaniem pornosów albo pato-gówna
    na jutubie czy tiktoku na moim 3770 z 16 GiB, wbudowaną grafiką i danymi
    na talerzowym RAID1 w tym miesiącu skompilowałem gcc ze 20 razy, a do
    tego cały toolchain (binutilsy, gcc, newlib, gdb) jakieś 6 razy. Da się żyć.

    RAM-u faktycznie by się przydało gdy odpalam wirtualkę.