  • Data: 2022-12-26 19:24:33
    Temat: Re: Z nowym rokiem nowy komp? :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Dec 2022 17:49:38 GMT, PiteR napisał(a):

    > tam mało towaru jest po świetach
    >
    > https://www.morele.net/plyta-glowna-gigabyte-h410m-s
    2h-v2-8350659/

    Dzięki za podpowiedzi, ale to odpada. Chipset musi być 5xx z uwagi na
    przyszły procek 11 gen. oraz szybki (64 GB/s) dysk M.2.
    Z tego co przeleciałem, obecnie najlepiej mi pasuje Asrock B560M-HDV.
    Cena ok. 370zł, 3 wyjścia wizyjne, a reszta parametrów jak to dla
    chipsetu 5xx.

    PS. W instrukcji piszą tam:
    "1 x Hyper M.2 Socket (M2_1), supports M Key type
    2260/2280 M.2 PCI Express module up to Gen4x4 (64 Gb/s)
    (Only supported with 11th Gen Intel(R) CoreTM Processors)*"
    Ale nie piszą czy ten slot w ogóle nie działa dla procków 10 gen. czy
    działa na niższych szybkościach. Co ciekawe, dla niektórych płyt innych
    producentów z chipsetem 5xx podają wprost że port jest disabled dla 10
    gen. a tu mamy niejasność.
    --
    Jacek
    I hate haters.