eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ serii co kupić - dupowóz do pracyRe: Z serii co kupić - dupowóz do pracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Z serii co kupić - dupowóz do pracy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@b...dyndns.org>
    <5ad1e3de$0$1003$65785112@news.neostrada.pl>
    <paukbq$548$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad2fb3f$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb02ms$mll$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5ad394b1$0$31361$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl
    Date: Mon, 16 Apr 2018 17:02:23 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 57
    Message-ID: <5ad4bb02$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
    X-Trace: 1523890946 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 603 31.42.14.107:55042
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629201
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-16 o 06:16, s...@g...com pisze:

    >> A masz coś przeciwko tej tezie poza powtarzanymi mitami przez osoby,
    >> które nigdy nie jeździły takimi autami?
    > Ja mam, ja mam!
    >
    > Kumpel mial auto,

    A może kumpel kumpla, albo znajomy kupla kumpla?


    > i do roboty nie mogl przyjechac w zimie.
    > Raz mu odpalalo a raz nie. Po jakims czasie przestalo odpalac to wrzucal pod nie
    farelke. Auto garazowane. Az przyszedl dzien ze farelka nie pomogla.

    Przerabiałem także i ja ten temat. Odwiedziłem kilku mechaników i co
    jeden to mądrzejszy - a to pompa common rail się kończy i trzeba
    wymienić, a to pompka paliwa w zbiorniku, a to jakiś tam regulator przy
    pompie common rail, a to wtryski trzeba wymienić. Bo cała diagnostyka
    polegała tylko na podłączaniu komputera i odczycie błędów. Zero myślenia.
    W końcu się wkurwiłem, ściągnąłem z netu opis budowy i zasilania tego
    typu silnika. Kupiłem manometr ciśnienia za 20zł, kawałek plastikowego
    wężyka, plastikowy trójnik i dwie szybkozłączki i sam zdiagnozowałem
    przyczynę i ją usunąłem. Przyczyna okazała się banalna. Wystarczyło
    tylko wymienić obudowę filtra paliwa w której znajduje się zaworek
    regulujący ciśnienie paliwa na wyjściu filtra, a na wejściu pompy common
    rail. Po wymianie obudowy jak ręką odjął i auto w największe nawet mrozy
    odpalało od "pierwszego strzału".

    > Przyjechal taryfa do roboty i narzekal jak to ma problem z autem.
    >
    > Zasmialem sie i pytam czy to francuskie skoro tak sie jebie. Parsknal ze to laguna.

    Ach jaki z Ciebie jasnowidz.
    Mam kuzyna, który od kilku lat codziennie dojeżdża Laguną z silnikiem
    diesla do pracy i sobie chwali za wygodę i bezawaryjność. Wielokrotnie
    jeździłem jego autem i mam podobne wrażenia co do wygody.
    Jak kiedyś powiedziałem przy nim o "Lagunie, królowej lawet" to mnie
    wyśmiał.
    Spora część znajomych jeździ "Francuzami". Jak rozmawiamy i zaczynamy
    teksty o autach francuskich jakie to są liche to słyszę w odpowiedzi
    "takie pierdolenie tych co to nigdy nie mieli i nie jeździli Francuzem".
    Dla odmiany mam w rodzinie i wśród znajomych zwolenników aut
    niemieckich, którzy non stop grzebią przy autach i ciągle maja jakieś
    problemy.
    Znajomy, który miał Vito jak tylko zrobił interes i złapał trochę kasy
    to pierwszą rzeczą, którą zrobił to spłacił jednorazowo pozostały kredyt
    za Vito i od razu "pchnął do Żyda" mówiąc: "już kurwa patrzeć nie mogę
    na tego skurwysyna, który się ciągle psuje". Miesiąc bez napraw to u
    niego był miesiącem straconym. Turbinę naprawiał 3 razy, pękniętą
    głowicę, panewki i wiele innych rzeczy. Śmiać mi się chciało jak
    opowiadał, że ten silnik to już tak zna, że rozbiera go i składa z
    zamkniętymi oczami, a mechanikiem wcale nie był.
    Inny zaś wpakował prawie 15 tys. w naprawy Audi A4

    > I zeby nie bylo, z mojego forda jestem zadowolony, zrobil juz 380kkm i pewnie zrobi
    wiecej...

    No popatrz, a też na "F"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: