  • Data: 2020-10-23 21:09:48
    Temat: Re: ZX Spectrum
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-23 o 15:45, J.F. pisze:

    > Do rana :-)
    >
    > Przeciez gre trzeba wczytac, przetestowac czy dobra i warta kopiowania,
    > cofnac kasete, wgrac z drugiej kopiera, wgrac gre, apisac  - a czas leci.
    > Na atari leci szybciej, skoro magnetofon wolny :-)

    Jak kaseta 60 minut to tyle było potrzeba do wczytania do testów.
    Czas na testy i powtórki bo "zaselfiło" może zwiększyć ten czas
    do trzech godzin. A potem to już tylko wczytać wybrane pozycje
    z kasety i nagrać na dyskietkę. Nie powinno przekroczyć dwu godzin
    a miało prawo zmieścić się w jednej.
    Jeszcze się człowiek zdążył wyspać do rana, ale popołudnie w plecy.