eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZabezpieczanie spawów przed korozją. › Re: Zabezpieczanie spawów przed korozją.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!news-in-02.newsfeed.easynews.com!easynews.com!easynews!nx01.iad01.newshost
    ing.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!news
    feed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 28 May 2010 19:53:22 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100411)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabezpieczanie spawów przed korozją.
    References: <4bfe608b$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
    <htlq9o$ge6$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <htlq9o$ge6$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <a...@b...softax.pl>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
    X-Trace: 1275069602 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2607 83.18.189.42:51649
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284498
    [ ukryj nagłówki ]

    Agent0700 wrote:
    > W dniu 2010-05-27 14:07, krzysiek82 pisze:
    >> witajcie
    >> jako, że cienki ma wymieniane teraz progi zastanawiam się jak
    >> zabezpieczyć spawy przed korozją? Mam takie jakieś głupie i chyba
    >> uzasadnione wrażenie, że to walka z wiatrakami, ale może jest jakaś
    >> nadzieja? Lakiernik znając, życie pewnie by od razu pomalował bo mu
    >> zwisa czy skoroduje czy nie, ale dla mnie to sprawa priorytetowa.
    >>
    >
    > Na forum4x4 polecają przepiaskować spawy a potem malowanie Interplusem
    > 356. lub innym epoxydem antykorozyjnym. Podobno działa.
    >
    > Nie mam tylko pojęcia jak to robią od wewnątrz.

    Też podają, ale mniej precyzyjnie i trzeba się lepiej wgryźć w to co
    wypisują. Jakieś coś "na fosforze", wiążące się z rdzą a potem "na
    tłusto" (czyli jak tor radzi, ale najpierw wpuścić coś co zwiąże rdzę).

    To co idzie na wierzch musi być po pierwsze odporne samo w sobie (dobrze
    się trzymać, być wytrzymałem itd) i dobrze położone.

    To co idzie do środka profili musi przede wszystkim przyczepić się do
    źle oczyszczonej powierzchni (czyli tylko umytej) i musi się jej dobrze
    trzymać -- za to nie musi być twarde i odporne na ścieranie.

    pzdr
    \SK
    --
    "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
    --
    http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: