eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZabezpieczenie silnika 3f › Re: Zabezpieczenie silnika 3f
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!eternal-september.org!reader02.eternal-
    september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zabezpieczenie silnika 3f
    Date: Mon, 14 Feb 2022 19:45:45 GMT
    Organization: Monsters Inc
    Lines: 31
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <620a31cf$0$6634$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="34ffb0929e2b5213f1b4e2348fbde73e";
    logging-data="23999";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/vz8y8I3iddmRmuB+YE6tYmgsjzD6OCTU="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:kB0irnbX8drXyy40TxyOY/YsIGo=
    X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
    cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
    yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
    r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
    f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:770131
    [ ukryj nagłówki ]

    in <news:620a31cf$0$6634$65785112@news.neostrada.pl>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Silnik podłączony w trójkąt.

    na pewno trójkąt?
    a jakie jest napięcie międzyfazowe?

    > Cęgowym sprawdzałem prąd, ale momentu zadziałania zabezpieczenia
    > nie uchwyciłem. Bierze około 6 A

    6A no to na granicy blisko 6.3A


    > gdy jest próżnia, jak rozszczelniona to 9 A

    więcej bierze bez obciążenia?


    > Jest jakiś sposób, aby sprawdzić dlaczego on zadziałał? Czy część
    > termiczna czy elektromagnetyczna?

    pompa ma ciężej. może się przyciera.

    takie silniki 2.2kW brały około 3.8A z 400v w gwiazdę
    na cyrkulacjach c.w. prąd rozruchowy 42A.

    --
    Piter

    stary niedźwiedź mocno śpi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: