eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZabezpieczenie silnika 3f › Re: Zabezpieczenie silnika 3f
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
    feeder8.news.weretis.net!news.uzoreto.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4
    all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1
    .xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwin
    ds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 15 Feb 2022 09:10:31 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.6.0
    Subject: Re: Zabezpieczenie silnika 3f
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <620a31cf$0$6634$65785112@news.neostrada.pl>
    <620ab91d$0$6645$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    In-Reply-To: <620ab91d$0$6645$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <620b5ff6$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 78.10.58.52
    X-Trace: 1644912630 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 479 78.10.58.52:55244
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1879
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:770140
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-02-14 o 21:18, Mirek pisze:
    > On 14.02.2022 11:41, Robert Wańkowski wrote:
    >
    >> Pompa przez lata działała godzinami non-stop.
    >> Aż nagle raczej po długiej pracy zadziałało zabezpieczenie.
    >> Silnik podłączony w trójkąt. Przez lata nie sprawdzałem ani tabliczki
    >
    > No raczej nie w trójkąt, bo ma mieć 400 w gwiazdę.

    O kurde! Zaraz sprawdzę.


    > Zacząłbym od przedmuchania tego Moellera, bo jest tam trochę syfu, a
    termik tego nie lubi.

    Tak zrobiłem.

    > Silnik można sprawdzić na izolację, ale to raczej nie to.
    > Zakładam, że nie grzeje się ani nie buczy nadmiernie, bo to by
    zdradzało nadpalenie.
    >

    Grzał się zawsze, bo pompa grzeje się, a jej chłodnica/odolejacz mgły
    jest tuż obok korpusu silnika.
    Multimetrem ma sens sprawdzać izolację?

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: