    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Date: Thu, 11 Mar 2010 01:17:37 +0100

    Cavallino pisze:

    > Różnica była tylko taka, że sarna (albo człowiek) jednak pozostała na
    > poboczu.
    > Gdyby nie została, to bym nie wiedział co potrąciłem.
    > Jaśniej nie potrafię.

    Ale do dziś byś nie wiedział, czy niewiedza trwałaby tylko kilkanaście
    sekund?

    I czym innym jest nie wiedzieć w co się wjechało, a czym innym twierdzić
    że wjechało się w sarnę.

    > O ile było walnięcie, a nie po prostu najechanie kołem, to i owszem.
    > Nie wiem co było, więc się nie wypowiadam.

    Po najechaniu kołem raczej nie trzeba samochodu naprawiać.

    > Ano właśnie.

    BMW 3 to było, więc jednak ta opcja odpada, bo tam będzie kilkanaście
    centymetrów prześwitu.

    Jeżeli przejechany znalazł się pod podwoziem to IMO musiało samochód
    podbić. Zresztą sam samochód musiał zostać uszkodzony skoro kierująca
    szybko go zabrała do warsztatu.
    To nie jest coś, co można przeoczyć.