  • Data: 2021-03-04 09:03:33
    Temat: Re: Zabronienie bootowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/03/2021 20:26, Adam wrote:
    > W starszych BIOSach omijało się ten problem wyłączając dysk albo
    > kontroler w BIOsie.
    > W nowszych, zwłaszcza w UEFI, nie próbowałem.
    > Masz możliwość, to spróbuj.

    Heh, objaw jest zabawny. Jeśli wyłaczę wszystkie kontrolery to nie
    bootuje z nvme. Ale wystarczy że włożę pendrive, z czystą kartą, i bootuje.

    Zgaduje że maja buga: brak urzadzeń blokowych - stop.

    Ale to odpada z innej przyczyny: Linux po zabootowaniu z nvme nie widzi
    kontrolerów sata. Tak, też jestem zaskoczny.