  • Data: 2021-04-04 11:30:11
    Temat: Re: Zaciskarka do JST HX i podobnych
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/04/2021 11:15, Piotrek wrote:
    > One są po prostu do innych typów złączy.

    Zgadza się i je kiepsko zaciskają ;) Tak, uzywam prawidłowych konektorów
    do tego typu zaciskaki. Pytam bardziej czy to problem tego designu, np.
    zaciskarki SN mają bardzo krótkie szczęki, przez co zaciskanie nie jest
    równoległe.

    Przykładowo IWS-2820 ma dalej oś obrotu od gniazda. Ale czy to jest
    ważne, nie wiem.