  • 111. Data: 2023-02-21 14:13:36
    Temat: Re: Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych od 2035 r.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-21 o 11:48, io pisze:

    > Jakim cudem?

    Mały koszt inwestycji i łatwość implementacji ;-)

    > Lobbing jest, ale przecież ja nie jestem lobbystą. Po prostu czuję ten
    > smród i mam z czym porównać.

    W skrócie. Wpływ elektryków poczujesz za 5-10 lat a upowszechnienie LPG
    za rok.
    Oczywiście cały czas mamy na myśli że ten wpływ jest na tyle znaczący że
    go POCZUJESZ ;-)

    > No myślę, że elektryki są optymalne.

    Nie są bo są cholernie drogie a afekt odległy i niepewny ;-)

    > Mnie opony samochodowe nie śmierdzą tylko spaliny. Tobie moje śmierdzą?
    > Bardziej niż twoje skarpety?

    Wiesz co? Kup sobie dezodorant i psiukaj nim dookoła.

    to będzie odpowiedni dla Twojej inteligencji sposób rozwiązania problemu
    smrodu

    > A co, rozwijać prędkość kilometrami jak spalinówki?

    I nie zapomnij o podświetleniu RGB

    No kurwa gimbaza ;-)

  • 112. Data: 2023-02-21 14:16:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-20 o 17:51, Shrek pisze:
    > Otóż nie. Jesteś kolejnym debilem który myśli, że dzieci się hoduje a
    > nie wychowuje? Interakcje z innymi są niezbędą częścią wychowania
    > dzieciaków.

    Nie śledzę wszystkich Twoich wpisów.

    Ale ten wybitnie mi pasuje do elektoratu Konfederacji.

    BRAWO ;-)

  • 113. Data: 2023-02-21 14:26:42
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 21 Feb 2023 13:42:22 +0100, użytkownik _Master_ napisał:

    > Oni nie popierają ZAKAZU dla spalinowców w celu SZYBKIEGO ratowania
    > jakości powietrza w miastach

    Master bałwanem był, jest i będzie po wieki. Przecież nie dlatego odchodzi
    się od trakcji spalinowej. Czystsze powietrze to wartość dodana.

    --
    Jacek

  • 114. Data: 2023-02-21 15:58:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-21 o 14:26, Jacek pisze:
    > Master bałwanem był, jest i będzie po wieki. Przecież nie dlatego odchodzi
    > się od trakcji spalinowej. Czystsze powietrze to wartość dodana.

    Jest tu taki jeden co mu śmierdzi a podnoszone są argumenty dotyczące
    miast i tego popierdolonego ZAKAZU.

    Elektryki jak na razie mają sens (jeśli już) w miastach

    Nie wtrancaj ;-) tu religijnych modlitw o to żeby UE się zesrała i
    OCHŁODZIŁA klimat.

  • 115. Data: 2023-02-21 17:14:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2023 o 07:38, _Master_ pisze:

    > Tu widać zachodzi potrzeba uściślenia bo ekologiczna młodzież widać ma
    > mierne pojęcie o motoryzacji.

    Ja pierdole - widzicie kurwa co zrobiliście? Muszę się zgadzać z masterem...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 116. Data: 2023-02-21 17:16:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2023 o 11:48, io pisze:

    > Jakim cudem?

    Normalnym. Płacisz od 3 do 12k i masz samochód przerobiony na LPG.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 117. Data: 2023-02-21 17:17:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2023 o 14:16, _Master_ pisze:

    > Nie śledzę wszystkich Twoich wpisów.
    >
    > Ale ten wybitnie mi pasuje do elektoratu Konfederacji.

    Oj lepiej nie - same chłopaki;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 118. Data: 2023-02-21 17:20:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-21 o 17:14, Shrek pisze:

    > Ja pierdole - widzicie kurwa co zrobiliście? Muszę się zgadzać z
    > masterem...

    Zostanie to zapamiętane. :-)

  • 119. Data: 2023-02-22 11:06:24
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 21.02.2023 o 13:38, _Master_ pisze:

    > Odpowiedź jak na nie wychowanego gimnazjalistę przystało ;)

    Dziadek, skończ pieprzyć.

    > Robią ale jeśli okres zwrotu inwestycji jest atrakcyjny.
    > jeśli ktoś jeździ mniej to np. 3 lata zwrotu mu nie odpowiada.

    To nie jest ten sam poziom nasycenia rynku co elektrykami?

    > Państwo jest po to aby go zachęcić i żeby mu się zwróciło po roku.

    Nie, państwo ma zapewnić normalne bytowanie, wojsko, drogi. To, czego
    indywidualnie nie da się zrobić.

    > Ale KURWA zachętą a nie ZAKAZEM. Do jasnej...

    Jeszcze raz: zakaz spalinówek jest słuszny bo trują. Wiele produktów
    wycofuje się natychmiast a na elektryki mamy ponad 10 lat.

    > Moje samochody miały/mają ok 15 lat. Nie biorą oleju.

    Silnik wymieniłeś i każdemu polecasz?

    > psuje się,
    >
    > Psują się jak każdy

    Normalne wyeskploatowanie.

    > rdzewieje,
    >
    > A to zajebisty argument

    No zajebisty, jak masz starego grata to nie ładujesz w niego instalacji
    za grube tysiące.

    > bagażnik nie dla
    >
    > SPOŁECZEŃSTWO

    Nie kojarzę nikogo z gazem, pewnie się kryją.

    > Jakim Ty autem dziecko jeździsz i czy chcesz mniej smrodu czy tylko
    > przylazłeś bić pianę

    Jakim cudem Ty dziecko na niusy piszesz? Mama dała?

    > Z tego samego powodu dla którego elektryki dostają ulgi i dotacje

    Pracuj, będziesz miał.

    > Skąd te dane?

    A jakiś artykuł czytałem.

    > Bo nie ma dotacji. Bo ekofaszyści się zafiksowali na elektrykach

    Czyli jednak.

    > bo
    > przylazłeś i bijesz pianę ;-)

    Ciasta nie robię.

    > Chcesz jeździć elektrykiem to sobie go kup a nie wymyślaj ideologii że
    > chcesz czystego powietrza.

    Mam elektryki, kmiocie.

  • 120. Data: 2023-02-22 11:08:07
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 21.02.2023 o 13:42, _Master_ pisze:

    > Takim że są na świecie ludzie myślący i potrafiący mądrze zużywać siły i
    > środki.

    Jak widać nie ma.

    > Oni nie popierają ZAKAZU dla spalinowców w celu SZYBKIEGO ratowania
    > jakości powietrza w miastach

    I zmieniają na LPG? Czyli tak samo głupi.