-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "HF5BS" <h...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Zamawianie rozmow
Date: Tue, 30 Jan 2018 00:22:27 +0100
Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
Lines: 22
Message-ID: <p4oabe$d7l$1@node2.news.atman.pl>
References: <a...@n...neostrada.pl>
Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-71-103-61.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1517268142 13557 89.71.103.61 (29 Jan 2018 23:22:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Jan 2018 23:22:22 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7379
X-Antivirus: Avast (VPS 180129-2, 2018-01-29), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:240806
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
news:almarsoft.9042255108252767033@news.neostrada.pl
...
> Czemu w czasach PRL trzeba było czekać godzinami na zamówioną rozmowę
> łączoną przez telefonistkę?
1. Ilość łączy do dyspozycji, umożliwiających realizację zamówionej usługi,
2. Priorytety łączenia rozmów,
3. Chęci Pani Telefonistki, aby się pospieszyć w pracy... (coś jak
powiedzenie o szefie - szanuj szefa swego, możesz mieć gorszego).
4. Możliwości techniczne...
itd.
Zresztą, nie zawsze tak było - niekiedy połączenie dostawało się niemal od
reki, nawet poniżej minuty od złożenia zamówienia.
--
Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej
i naturalniej niż człowiek, strojący obłudne grymasy. Wcale się nie dziwię,
że ten i ów na pieski sobaczy. Ileż to razy pies przykro człowieka zawstydza
(C) Artur Schopenhauer
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.18 00:33 HF5BS
- 30.01.18 11:47 J.F.
- 30.01.18 11:53 J.F.
- 30.01.18 11:55 J.F.
- 30.01.18 12:10 Marek
- 30.01.18 12:27 Michał Jankowski
- 30.01.18 12:51 J.F.
- 30.01.18 13:32 Adam
- 30.01.18 16:51 nadir
- 30.01.18 17:07 nadir
- 30.01.18 17:08 nadir
- 30.01.18 17:16 J.F.
- 30.01.18 17:49 nadir
- 30.01.18 19:10 J.F.
- 30.01.18 22:26 Jarosław Sokołowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-11 Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- 2024-05-11 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-11 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-11 Koniec bezkarności?
- 2024-05-11 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-11 Warszawa => International freight forwarder <=