  • Data: 2010-03-11 22:06:36
    Temat: Re: Zapas w spreju.
    Od: pj <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-11 19:56, FajneFele pisze:
    > Kombinuje z kolem zapasowym, gdyz za 2 tygodnie bede mial w samochodzie
    > instalacje LPG, autko to Laguna II kombi ,ale mam male dziecko i kazdy
    > centymetr bagaznika sie liczy.

    Nie przesadzaj, ile dni w roku potrzebujesz pełnej pojemności bagażnika
    ? Zastanów się, a potem pomyśl co będzie jak na jakimś zadu* wpadniesz w
    dziurę, pogniesz felgę i co możesz tym sprajem zrobić. Moim zdaniem nie
    ma co się bawić w spray i dojazdówkę, spokojnie zmieścisz pełne koło i
    dziecko w bagażniku :)

    Pozdrawiam
    PJ

    database 4936 (20100311) __________