  • 1. Data: 2010-03-11 19:56:38
    Temat: Zapas w spreju.
    Od: "FajneFele" <f...@g...pl>

    Kombinuje z kolem zapasowym, gdyz za 2 tygodnie bede mial w samochodzie
    instalacje LPG, autko to Laguna II kombi ,ale mam male dziecko i kazdy
    centymetr bagaznika sie liczy. Dojazdowka kosztuje ok 250zl i w ogole z nia
    ciezko i tez zabiera troche drogocennego miejsca wiec wymyslilem taki chytry
    plan ze kupie spraj naprawczy (mozecie cos polecic?) a 250zl na dojazdowke
    wloze w koperte i do schowka, jak nie daj zalatwie tak ze nie ma szans na
    skutecznosc tego psiukacza na lawete jak znalazl. Tak sobie mysle kiedy
    ostatnio zlapalem gume i przypomniec nie moge, daleko od cywilizacji nie
    jezdze, mam cb zeby o wulkana czy laweciarza dopytac, czy w moim rozumowaniu
    jest jakas luka poza straconym czasem - coz, zapas mozna zalozyc w 15 min i
    jechac dalej a tu pewnie i 3-4 godzinki moze sie zejsc. Prosze o uwagi.

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    4936 (20100311) __________

    http://www.eset.com

  • 2. Data: 2010-03-11 19:59:37
    Temat: Re: Zapas w spreju.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 19:56:38 +0100, FajneFele napisał(a):

    > Prosze o uwagi.
    >
    > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature
    database 4936 (20100311) __________

    > http://www.eset.com

    mówisz i masz - zrób coś z tym reklamowym badziewiem które wysyłasz na
    grupę

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-03-11 20:31:50
    Od: R <b...@p...pl>

    Hm, ja do LIph2 kupiłem dojazd za 100 zł. Nawet komponuje się z wózkiem,
    łóżeczkiem, wanienką, 3 torbami i walizką - roleta dalej możliwa do
    zasunięcia :)

    R.

  • 4. Data: 2010-03-11 20:32:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Mar 2010 18:59:37 +0000, Waldek Godel wrote:
    database 4936 (20100311) __________

    >mówisz i masz - zrób coś z tym reklamowym badziewiem które wysyłasz na
    >grupę

    Ja was nie rozumiem.
    Sami macie syganturki, netykieta oficjalnie dopuszcza, a eseta sie
    czepiacie.

    J.

  • 5. Data: 2010-03-11 20:41:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 20:32:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ja was nie rozumiem.
    > Sami macie syganturki, netykieta oficjalnie dopuszcza, a eseta sie
    > czepiacie.

    gówno reklamowe Eseta nie jest sygnaturką, a nawet gdyby ktoś miał tak
    nasrane, żeby sobie z tego zrobić sygnaturkę, to i tak nie spełnia wymogów.
    Żadnych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-03-11 20:44:09
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 20:32:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > Sami macie syganturki, netykieta oficjalnie dopuszcza, a eseta sie
    > czepiacie.

    Ten Eset to nie sygnatura. To normalna treść posta.
    Zatem bez sensu.

    A co do zapasu w spreju - ja bym się tym nie bawił.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-03-11 20:53:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Mar 2010 20:44:09 +0100, MadMan wrote:
    >A co do zapasu w spreju - ja bym się tym nie bawił.

    A ja woze.
    Odkad klucz zlamalem zamiast kolo odkrecic, to woze solidny klucz,
    metrowa rure i spray ..

    Oj, przechwalam sie, rura mi sie zapodziala ..

    J.

  • 8. Data: 2010-03-11 21:10:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    FajneFele pisze:
> [...]
    > jechac dalej a tu pewnie i 3-4 godzinki moze sie zejsc. Prosze o uwagi.

    Małą dziurkę tym załatasz.
    W przypadku większej awarii tak jak piszesz - musisz wołać pomoc.

    Jak masz CB to może się uda pożyczyć od kogoś zapas (mi się udało jak
    miałem przebite dwie opony) kto ma taki sam rozstaw śrub i niemniejszy
    pierścień centrujący - przydatne może być zapoznanie się od jakich
    modeli koła będą pasowały do Twojego żebyś wiedział kogo wołać.

    A jak nie, to laweta - w mieście będzie raczej szybko, w szczerym polu
    dłużej.

  • 9. Data: 2010-03-11 21:21:39
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > A ja woze.
    > Odkad klucz zlamalem zamiast kolo odkrecic, to woze solidny klucz,
    > metrowa rure i spray ..

    Ja wożę zapas i spray.
    A co do dokręconych kół to ostatnio zgiąłem klucz jak chciałem odkręcił koło
    które mi dokręcili po wulkanizacji kluczem pneumatycznym. Dopiero metrowa
    przedłużka i solidny klucz dał z wielkim oporem radę.
    Na szczęście znalazłem wulkanizacje gdzie przekładka opon kosztuje 40zł i
    koła dokręcają kluczem dynamometryczym - nie ma problemu z odkręceniem.

    Czasem spray więc się może przydać, jak nam się nie uda odkręcił koła.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 10. Data: 2010-03-11 21:51:53
    Od: "FajneFele" <f...@g...pl>

    > mówisz i masz - zrób coś z tym reklamowym badziewiem które wysyłasz na
    > grupę

    Siet, zapomnialem, zwykle pisze spod linuxa, wiedzialem ze dotykanie sie do
    kompa z xp to klopoty zaraz :-), juz powinno byc ok.