  • Data: 2010-03-11 23:30:58
    Temat: Re: Zapas w spreju.
    Od: Wiktor <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    FajneFele pisze:

    > skutecznosc tego psiukacza na lawete jak znalazl. Tak sobie mysle kiedy
    > ostatnio zlapalem gume i przypomniec nie moge, daleko od cywilizacji nie
    > jezdze, mam cb zeby o wulkana czy laweciarza dopytac, czy w moim rozumowaniu
    > jest jakas luka poza straconym czasem - coz, zapas mozna zalozyc w 15 min i
    > jechac dalej a tu pewnie i 3-4 godzinki moze sie zejsc. Prosze o uwagi.

    A co będzie jak trafisz w mega dziurę jadąc w nocy? Felga wykrzywiona,
    opona przebita.
    Ja bez sprawnego koła zapasowego (i to nie żadna dojazdówka) po pewnej
    przygodzie w święta wielkanocne nie wyjeżdżam. Kierownica zaczęła mi
    ostro walić, nie dało się jechać. Wulkanizacji nie znalazłem, wymiana
    koła na zapas i można było spokojnie podróż kontynuować :)

    Wiktor