  • Data: 2011-03-30 18:32:13
    Temat: Re: Żarówka H7
    Od: siinski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Mar, 18:28, "Tytus" <T...@y...com> wrote:

    > jasne. Bo OSRAM (excuselemot) z Careffura to inny OSRAM ni z "renomowanego
    > sklepou osiedlowego gdzie Prezes kupuje"
    > lito ci, przesta si k promitowa
    >
    > T.37

    Wbrew pozorom nie uważam żeby kolega się kompromitował. OSRAM kupiony
    w dyskoncie bądź sieciowym supermarkecie i OSRAM kupiony w sklepie z
    oficjalne dystrybucji marki to dwie żarówki tej samej marki.Jednak
    sieci marketów i dyskontów kupując towar u producentów zamawiają jego
    olbrzymie ilości tnąc jednocześnie podczas negocjacji ceny zakupu do
    granic przyzwoitości.I rodzi to wśród producentów ,także tych
    renomowanych tendencje do produkowania wersji "premium"swoich wyrobów
    i taka kierowana jest do dystrybucji normalnymi kanałami,jak i wersji
    "light quality" dystrybuowanej przez dyskonty i markety.Może to
    np.przybierać formę że wersja "premium"danego towaru produkowana jest
    w zakładzie macierzystym danej marki na terenie UE a wersja marketowa
    w chinskich fabrykach danej firmy.I daleki jestem od twierdzeń że owa
    dyskontowa wersja to śmieć,wszak jakość marki zobowiązuje o dbania o
    nią,ale czasem zakup w tradycyjnej sieci dystrybucji nie kosztuje
    wiele więcej i daje ( prawie:)) pewność najwyższej jakości wyrobu.
    Nie twierdzę jednak że powyższe praktyki stosuje konkretnie OSRAM
    jednak skala opisanego zjawiska jest powszechna .