    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zasieg Virgin Mobile #Mini 9
    Date: Mon, 9 Jan 2023 09:28:45 +0100

    W dniu 8.01.2023 o 18:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mój wybór SIM do dziecięcego zegarka padłby może na taryfę Mini9 z
    > Virgin Mobile (9 zł za 300 minut i 300 SMS-ów to sporo taniej niż karta
    > nju w taryfie "nie więcej niż 19 zł" gdzie wychodzi około 100 minut i 50
    > SMS-ów jeśli dobrze liczę, choć w nju po pół roku byłoby więcej
    > internetu do choćby danych GPS), ale trafiałem w sieci na komentarze
    > "brak zasięgu", "nie mogę się dodzwonić do dziecka" itp. itd., do tego
    > mam ostatnio mojego klienta mającego numer w Play jeżdżącego często do
    > Belgii który też narzeka, że często dzwoniący do niego otrzymują sygnał
> [...]
    nie wiem jak jest w stolicy, ale tam gdzie mieszkam, jest ogólny problem
    z siecią play, wiec też z virginem. telefon "chce" być w sieci
    macierzystej, wiec jak tylko jest śladowy sygnał - przełącza się na
    virgin, jak nie ma sygnału, działa w innej sieci (chyba orange). wiec
    gówniane telefony ze słabym zasiegiem - u mnie działają lepiej, bo nie
    próbuyją sie logować do virgin. Tak więc recznie trzeba wybrać sieć
    która jest dostępna i nie pozwolić się znienić. problem ze smartfonami
    jest taki, ze w obcej sieci jest ograniczenie prędkości internetu, więc
    ludzie jęczą.
    Reasumując: sprawdź na jakich nadajnikach mozę u Ciebie pracować virgin
    - i czy one mają zasięg i czy w "zegarku" można na stałe wybrać sieć
    inną niż domyślna

    ToMasz