  • Data: 2022-05-09 15:11:28
    Temat: Re: Zasilacz 11.5V do głośników Creative
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 May 2022 23:25:27 +0200, Atlantis wrote:
    > Leży u mnie zestaw głośników komputerowych Creative.
    > Znalazłbym dla nich jakieś zastosowanie, jednak na przeszkodzie stoi
    > fakt, że masywny zasilacz AC (właściwie transformator w obudowie z
    > tworzywa) roztrzaskał się jakiś czas temu. Niby mógłbym próbować
    > przełożyć go do innej obudowy, ale za dużo z tym zachodu, więc szukam
    > zamiennika.
    >
    > Zgodnie z informacjami podanymi na obudowie zasilacza miał on podawać
    > 11.5V AC i dysponować wydajnością prądową 1,6A. Również przy gnieździe
    > zasilania na głośnikach znajduje się informacja o napięciu 11.5V.

> [...]

    Tez mysle, ze nie bedzie problemu, natomiast warto by sprawdzic
    pare dodatkowych rzeczy:
    -polaryzacja ... no nie, AC
    -typ ... sam transformator i AC czy cos bardziej ciekawego.
    -napiecie szczytowe/bez obciazenia

    Jakis cel napisanie tych 11.5V mialo ... moze po prostu tak im z
    pomiarow wyszlo :-)
    11.5V to akurat tyle, aby szczytowe bylo 16V, tzn 16.26V.
    z 12V wyjdzie teoretycznie 16.97 :-)

    Ciekawe, czy moze byc DC, czy do czegos to AC uzywaja ..

    J.