    From: "KarolW" <k...@g...comWYTNIJTO>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zastapienie rezystancji
    Date: Sat, 13 Jun 2009 20:27:20 +0200

    Dzieki za podpowiedzi. Sek w tym ze nie moze to byc zwykly potencjometr.
    Musi to cos byc sterowane odpowiednio i myslalem tu o jakims procku. O
    program sie nie boje poradze sobie, gorzej z moja wiedza na temat
    hardwaru ... mysle ze w poniedzialek uda mi sie dorwac kawalek schematu
    to podrzuce na grupe. W kazdym razie dzieki za zainteresowanie i pomoc!

    Pozdr
    Karol